Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Var kjæresten min mer kåt på eksen sin?


Anbefalte innlegg

Jeg fant noen gamle sms fra kjæresten min og eksen hans. Der hadde hun sendt bilde av seg selv (bilde var ikke der nå så kunne ikke se det). Han hadde svart tilbake noe ala. "jaa! Sexy som faen.. Send mer!"

 

Så jeg tenkte å prøve noe ala. det samme i dag for å se hvilken respons jeg fikk. Jeg hadde på meg en sexy nattrøye og tok to bilder. Et som var av magen og lenger ned (hadde truse på) og et hvor man kunne se litt av rumpa mi i speilet (med truse på).

 

Han ringte meg opp etter jobb og spurte om alt stod bra til osv. og la til "forresten, takk for bildene.. de var fine".

 

Jeg ble DØDS fornærmet! Was that IT?? :cry:

Jeg konfronterte han og sa han skrøydet mer av eksens bilder, men da ble han sur og sa at jeg er den fineste bla bla bla.. Men det var ikke overbevisende. :(

 

Hva skjer her gutter? Må legge til at jeg ser bra ut og får ofte komplimenter fra gutter. Det er veldig viktig for meg å ha en kjæreste som er 100% tiltrukken av meg.

 

Postet av anonym: 483cd1cbe8da4550ef154d6045992419

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som personen over sier, vi trenger bilde.

 

Men slik jeg ser det: for det første: han kommer sannsynligvis aldri til å være 100% tiltrukket av deg. Slike jenter fins nok bare i drømmene hans.

 

For det andre: det kan være han rett og slett var mer umoden da han var med eksen. Nå er han eldre, mer erfaren, og det er ikke lenger "det beste som kunne skje" å få slike bilder. Vanskelig å si da jeg ikke vet hvor gammel han er eller hvor mye erfaring han har eller ikke har.

 

Det du egentlig reagerer på er hans ulike "reaksjoner" på at dere sendte bilder av dere selv. Dette trenger ikke ha noe med dere å gjøre i det hele tatt. Dere har jo, som utseendet, forskjellige personligheter. Kanskje han føler at "WOW, så sexy" ikke var et like passende svar til deg som det var til henne. Kanskje han rett og slett mente hun var mer usikker enn deg, og at du ikke trengte en slik respons? Eller kanskje han rett og slett hadde en dårlig dag, eller var irritert på deg av en eller annen grunn, og ikke følte for å vise sin takk der og da. Det kan være alt mulig.

 

Uansett synes jeg du overanalyserer, og det beste for forholdet er nok å la dette ligge.

Endret av Sitronsaft
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som personen over sier, vi trenger bilde.

 

Men slik jeg ser det: for det første: han kommer sannsynligvis aldri til å være 100% tiltrukket av deg. Slike jenter fins nok bare i drømmene hans.

 

For det andre: det kan være han rett og slett var mer umoden da han var med eksen. Nå er han eldre, mer erfaren, og det er ikke lenger "det beste som kunne skje" å få slike bilder. Vanskelig å si da jeg ikke vet hvor gammel han er eller hvor mye erfaring han har eller ikke har.

 

Det du egentlig reagerer på er hans ulike "reaksjoner" på at dere sendte bilder av dere selv. Dette trenger ikke ha noe med dere å gjøre i det hele tatt. Dere har jo, som utseendet, forskjellige personligheter. Kanskje han føler at "WOW, så sexy" ikke var et like passende svar til deg som det var til henne. Kanskje han rett og slett mente hun var mer usikker enn deg, og at du ikke trengte en slik respons? Eller kanskje han rett og slett hadde en dårlig dag, eller var irritert på deg av en eller annen grunn, og ikke følte for å vise sin takk der og da. Det kan være alt mulig.

 

Uansett synes jeg du overanalyserer, og det beste for forholdet er nok å la dette ligge.

 

Ts her

 

Jeg er i alle fall 100% tiltrukken av han. Han er absolutt min smak på alle måter.

 

Nei, han gav henne vel så mye skrøyd for å ville ha mer av henne? Kjæresten min spurte ikke om jeg kunne sende flere en gang.

 

Det ble en liten krangel av dette her, og det glapp utav han. "Ja, hurra! Du sendte to bilder hvor du lå i sengen?!"

 

Så da regner jeg med han ikke likte dem noe særlig da...

 

Postet av anonym: 483cd1cbe8da4550ef154d6045992419

Lenke til kommentar

Tip: Var han kåt på henne i det han fikk bilder av henne? Trolig, siden han reagerte slik.

 

Har han sett mye av deg? Antakeligvis. Hadde du plukket deg opp en dildo og tatt et interessant bilde bakfra, så hadde nok reaksjonen blitt en annen. Ikke det, jeg hadde nok reagert med entusiasme uansett, så jeg forstår ikke hvorfor du fikk en slik kjedelig reaksjon. Men jeg kan tenke meg at det er noe med omstendighetene som gjør at det var interessant, men ikke utrolig vågalt og pirrende. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Legg ved bilder i en privat melding til meg så skal jeg se på de, og gi komplimenter tilbake.

 

PS: De "løse" komplimentene han gir eksen sin tør han gjøre fordi han ikke har noenting å tape på det. Man kan prate løst med de man ikke elsker lengre.

 

At han sier han satte pris på bildene dine, og ikke gav deg skryt, er absolutt ikke negativt, det betyr bare at han er beskyttende og ikke ønsker å gi deg så mye skryt av de tingene som han er beskyttende mot.

Lenke til kommentar

spør du meg, er vel det at du ""fant" noen gamle sms fra kjæresten min og eksen hans" et mye værre symptom for forholdet deres enn laber reaksjon på biler som var ment å være pirrende bilder du sender ham.

 

Som nevnt over kan det finnes mange grunner til en reservert reaksjon, men jeg kan ikke komme på mange grunner for å snoke gjennom gamle meldinger mellom ham og eksen.

 

Pirrende/ erotiske bilder er en kunst, som ikke alle behersker, men det er ikke dermed sagt at du er mindre pen en x-en hans, eller at han tenner mindre på deg.

Lenke til kommentar

Her er det kun én av dere som har oppført seg tåpelig, og det er deg.

 

Først snoker/finner du gamle sms'er fra ex'en hans, deretter tester du han for å se om han liker deg bedre, og blir sur når du ikke får svaret du forventet...til tross for at du faktisk fikk et positivt svar; de var fine.

 

Det å drive å teste kjæresten sin på denne måten; sjekke om en er bedre enn ex'en er et tegn på et dårlig forhold, usikkerhet eller begge deler.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

jeg tror at noen mennesker klikker på et sexuel nivå mer enn andre,så det kan jo forsåvidt hende at de hadde en mer "spiicy" sexliv?

men spiller det egentlig noen rolle? de klikket jo ikke på alle nivåer,er jo en grunn til at det ble slutt

 

Vi vet dette:

- han liker deg,siden dere er kjærester

- det at dere er kjærester betyr også at han er kåt på deg

- han vil ha deg

 

han er jo mest sanysnlig kåt på deg og,men jeg hadde også følt meg skuffet hvis jeg fikk et så dølt svar...men nå vet jeg ikke hva forklaringen hans var heller..

Lenke til kommentar

Det evige spørsmålet dagens kjærester bryr seg om... Hadde eksen penere øyne, rumpe, armer, hår, fingre, føtter osv enn meg? Jeg håper du begrenser deg til kåthet.

 

Er det slik at du har, eller ønsker å ha hele pakken? Tjener du godt med penger, har en fødefabrikk for hans barn, er det sosiale mittlyset, men blir alltid med han hjem når han vil? Jeg er på ingen måte en perfekt kjæreste, men vi lever likevel lykkelig.

 

Hva betyr det å være 100 % tiltrukket? Jeg vil anta seksuell lyst varierer - som all annen lyst. Noen dager er man veldig kåt, andre dager mindre kåt. Noen ganger er man opptatt når man får en hyggelig SMS, andre ganger er man mer åpen.

 

Jeg vil anta han ble overrasket og skamfull over at du avslørte han. Synes mobillader fanger det fint. Han er sammen med deg, ønsker deg (åpenbart), og det ble slutt mellom dem av en grunn. Hvis du er usikker så får du konfrontere han, men gjør det uten å være anklagende. Utsagn som "Hvorfor blir du ikke like kåt på meg som eksen?", fungerer ikke. Du kan si (med egne ord) noe sånt som: "Når jeg fant SMS-ene mellom deg og eksen ble jeg usikker på meg selv. Jeg ønsket derfor å se hvilken respons du ville gi på min kropp, som egentlig var en dum måte å teste deg på. Jeg ble skuffet over svaret jeg fikk... Jeg kjenner jeg har behov for å snakke om det. Har du lyst til det?"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

For det andre: det kan være han rett og slett var mer umoden da han var med eksen. Nå er han eldre, mer erfaren, og det er ikke lenger "det beste som kunne skje" å få slike bilder. Vanskelig å si da jeg ikke vet hvor gammel han er eller hvor mye erfaring han har eller ikke har.

Case closed!

 

Synes forøvrig du bør dumpe han her... Selv om han sikkert var mer umoden, som sitatet over beskriver, så er reaksjonen hans rimelig kjip. Respektløs egentlig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...