TST Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Fra Pendulo Studios kommer noe vi ikke har sett på en stund; et rent pek-og-klikk-eventyr som gjør alt på gamlemåten, fritt fra tenkning om at pek-og-klikk er noe farlig og fælt. Spillet går til oppgaven med både sjarm og god gåteløsning, og har fulgt nøye med i timen hos gamle eventyr-professor LucasArts. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=1483 Lenke til kommentar
Corn Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hoho, dødsbra! Dette skal kjøpes.. Digger lucasarts spillene! Lenke til kommentar
mafiamann Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 beste spillet jeg har spilt på lenge.. anbefales er nok det rette ordet. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 tror nok dette er et spill jeg kommer til å bruke en del timer på, har savnet ett skikkelig eventyrspill veldig lenge nå. er mildt sagt lei av alle no-brainer fps spill som er over etter fire fem timer, ett unntak blir vel H-L 2 når det endelig kommer... Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 tror nok dette er et spill jeg kommer til å bruke en del timer på, har savnet ett skikkelig eventyrspill veldig lenge nå. er mildt sagt lei av alle no-brainer fps spill som er over etter fire fem timer, ett unntak blir vel H-L 2 når det endelig kommer... Så enig, så enig. Og som nevnt i omtalen, Runaway er definitivt verdt et kjøp for eventyrtilhengere. Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ojojoj, dette må jeg få tak i! Ble sinnsykt skuffet etter at lucas skiftet fra pek-og-klikk adventure til 3Dish-bad-styring-crap. Det fungerte jo til dels i Grim Fandango, men i Monkey Island 4 ble det bare tragisk... Sikkert derfor de kanselerte Full Throttle 2, håper ikke Sam & Max 2 komer til å lide samme skjebne da. Jaja, Monkey Island 3 derimot er jo et av de beste Adventure spillene som er laget, hvorfor måtte Lucas ødlegge noe som fungerte så bra. Bra at noen har skjønt at det må gjøres på den gode gamle måten... Hehe, får tårer i øynene når jeg tenker på alle de artige pek-og-klikk adventure spillene som jeg har spilt opp gjennom tidene (eller så er det fordi klokken er halv syv om morgenen og det er på tide å legge seg..) Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Ojojoj, dette må jeg få tak i! Sikkert derfor de kanselerte Full Throttle 2 Hvaaa?.. Full Throttle 2 kanselert? :| Lenke til kommentar
TST Skrevet 24. august 2003 Forfatter Del Skrevet 24. august 2003 Ojojoj, dette må jeg få tak i! Sikkert derfor de kanselerte Full Throttle 2 Hvaaa?.. Full Throttle 2 kanselert? :| Det stemmer. I korte trekk: LucasArts var ikke fornøyd med spillet. Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 http://www.lucasarts.com/press/releases/81.html Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 På den annen side, litt lenger framme har vi Sam & Max Freelance Police å glede oss til, som strengt talt hele tiden har sett bedre ut enn Full Throttle Hell On Wheels. Synes det er godt at LucasArts i pressemeldingen viser seg sitt ansvar bevisst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg