cfager Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hei Min første post her. Nettopp begynt å sette meg inn i de manuelle innstillingene på mitt nye Nikon D7000. Utrolig kjekt, men har selvsagt mange runder å gå før jeg mestrer kunsten. Kunne vært nyttig med litt kritikk på dette bildet. ISO: 100 | f/3.5 | 1/30 | 18mm Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hm... Vet ikke helt hva synes... DU kunne prøvd en annen vinkel, litt mer nedenfra og opp ? Lenke til kommentar
Nikona Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Virker litt tilfeldig komposisjon. Farger og skarphet er ok, men jeg tror jeg ville hatt et nærbilde av bare den ene gruppen fra en vinkel så ikke hele syntes. Men snømengden oppå måtte jo ha kommet med. Selve idéen er bra med å forevige kontrastsituasjonen det er med sittegrupper i vinterdrakt. Bare fortsett på motivjakt og prøv på forskjellige utsnitt og perspektiv! Lenke til kommentar
cfager Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Virker litt tilfeldig komposisjon. Farger og skarphet er ok, men jeg tror jeg ville hatt et nærbilde av bare den ene gruppen fra en vinkel så ikke hele syntes. Men snømengden oppå måtte jo ha kommet med. Selve idéen er bra med å forevige kontrastsituasjonen det er med sittegrupper i vinterdrakt. Bare fortsett på motivjakt og prøv på forskjellige utsnitt og perspektiv! Gode tanker rundt vinkler. Helt klart tilfeldig komposisjon Er fortsatt på "bli kjent med fotografi" stadiet, så tilbakemeldinger som dette er kjekke å få Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå