Zero_Zun Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Fruen har en SGS2 med nyeste offisielle versjon av android. Den siste tiden har det dukket opp en plagsom melding i status (status bar notification) vi ikke klarer å finne årsaken til. Med jevne mellomrom dukker det opp en rød stjerne med hvite kanter i statusfeltet, og en beskjed som lyder følgende: "(2) Battery Upgrades Available". Trykker jeg på denne beskjeden, kommer jeg inn på en hjemmeside som gir meg en pop-up om batterioppgradering. Noen som vet hvordan vi kan bli kvitt denne? Takk for hjelp Endret 8. februar 2012 av Zero_Zun Lenke til kommentar
jic Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hu har installert app som har airpush reklame, fins app som hjelper deg å finne hvilken app det er søk etter airpush på market Lenke til kommentar
Zero_Zun Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Takk for hjelpen. Det løste seg. Viste seg at det var flere dodgy applikasjoner som var lastet ned. hehe! Her må det gis en leksjon i kritisk applikasjonsvalg ser det ut til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå