Kakebakelate Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Trine 1 hadde ikke co-op sist jeg sjekket, men det burde nytes uansett. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Civilization V, lett å slå i hjel mange timer. Blir ikke det litt kjedelig? Jeg kan bruke veldig lang tid på EN runde, det må da være kjedelig å vente på hverandre? Hvis du ikke har interesse av strategispill som f.eks Civilization V vil jeg tro det blir litt kjedelig i lengden. For min del er det vanvittig kult å sette seg inn i og det er veldig mye som kan skje i løpet av en runde, som gjerne kan vare flere kvelder. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Civilization V, lett å slå i hjel mange timer. Blir ikke det litt kjedelig? Jeg kan bruke veldig lang tid på EN runde, det må da være kjedelig å vente på hverandre? Hvis du ikke har interesse av strategispill som f.eks Civilization V vil jeg tro det blir litt kjedelig i lengden. For min del er det vanvittig kult å sette seg inn i og det er veldig mye som kan skje i løpet av en runde, som gjerne kan vare flere kvelder. Det er ikke det jeg mener, jeg synes selv at civ 5 er kjempegøy! Jeg mener at det må være kjedelig å spille sammen emd en annen person over nettet fordi en runde kan ta kjempelang tid Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Civilization V, lett å slå i hjel mange timer. Blir ikke det litt kjedelig? Jeg kan bruke veldig lang tid på EN runde, det må da være kjedelig å vente på hverandre? Hvis du ikke har interesse av strategispill som f.eks Civilization V vil jeg tro det blir litt kjedelig i lengden. For min del er det vanvittig kult å sette seg inn i og det er veldig mye som kan skje i løpet av en runde, som gjerne kan vare flere kvelder. Det er ikke det jeg mener, jeg synes selv at civ 5 er kjempegøy! Jeg mener at det må være kjedelig å spille sammen emd en annen person over nettet fordi en runde kan ta kjempelang tid Det kan jeg forstå, men hvis man har like interesser rundt Civ 5 som jeg har med mine kompiser så fungerer det strålende, gjelder bare å gi et lite ord hvis man har ekstra mye å gjøre en turn så kan man gjøre noe annet. Hvis du kjeder deg er det jo bare å trykke f1 å starte å lese Lenke til kommentar
Lange Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Trine 1 hadde ikke co-op sist jeg sjekket, men det burde nytes uansett. Det har lokal co-op. Kan bli litt vanskelig å få til på PC, men gjorde det selv en gang Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg å en kompis startet på Borderlands igår, et fps spill hvor du kan spille hele historien samens. Tror du kan være opp til 4 spillere på en gang? Spillet er kjempe bra og gøy, er så mye våpen og spillet føles helt perfekt til co-op. Her er et klipp jeg fant i farta.....og ja ser ut som det er 4st en kan spille samens med. Lenke til kommentar
Trikkarn Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Left 4 Dead - spillet er genialt og har spilt utallige timer på LAN med kompiser, hvem liker ikke å skyte zombier natten lang? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Gief L4D (3) - klart det beste co-op spill der ute :> Lenke til kommentar
Spectryx Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det beste lan co-op spillet er uten tvil SWAT 4 med The Stechkov Syndicate expansion og et par mods! Har utrolig mange timer med det her. Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Swat 4. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå