Hei Sveis Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg må hive sigaretten ut vinduet når den er opprøykt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Som det meste annet på markedet handler det vel om at det ikke er så etterspurt lenger. En innrøykt bruktbil er et minus, og dermed holder de fleste røykinga utenfor. 3 Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 vell, man ser egentlig kun familiebiler på TV nå til dags, og ingen røyker i en bil med unger(det er vell heller ikke lov). Lenke til kommentar
gxi Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Nye biler bruker vel vanligvis å komme med askebeger som står nedi koppholderen. For min del er jo det det første jeg kaster ut av bilen, og det gjelder vel de aller fleste siden det er de færreste som vil røyke inne i en ny bil, så f.eks på en bruktbil skal det vel ikke så mye til for at den mangler. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Det er vel omtrent samme grunne som at biler ikke kommer med sveiv lenger? 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fordi å røyke inni en bil er som å kaste penger ut av vinduet Lenke til kommentar
aklla Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fordi å røyke inni en bil er som å kaste penger ut av vinduet Akkurat sånn som det er utenforbilen altså... 1 Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Hiver meg på de over her, jeg - og nevner i samme slengen at om det er så forbanna viktig å gjøre mest mulig for et dårlig inneklima i bilen, kan man HELT sikkert få montert det som ekstrautstyr. 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fordi å røyke inni en bil er som å kaste penger ut av vinduet Akkurat sånn som det er utenforbilen altså... Ja i prinsipp er det mye som er å kaste pengene ut av vinduet. Røyk og snus havner vel ganske høyt på den lista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå