Gå til innhold

Ødelagt hk og cpu?


Anbefalte innlegg

Jeg solgte netopp hk'et mitt og cpu'en min, men kjøperen sa at etter en liten stund slutta hele pc'en å fungere. Han fikk pengene tilbake, og jeg fikk hk og cpu tilbake, men når jeg skulle teste om det fungerte, så ville ikke pc'en starte opp i det hele! Alt som skjer er at "power" lyset blinker en gang, og deretter skjer det ikke noe mer. Kan han ha ødelagt hk'et mitt, og i så fall; Hva kan/bør jeg gjøre med det.

 

Thx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er temmelig sikker på at BIOS på hovedkortet er ødelagt :sad: Han kan ha prøvd å oppdatere BIOS på hovedkortet og på den måten kræsja hele greia ved at ham evt har gjort det feil eller liknende. Tror ikke du har noe skyld her :eek:

Ikke noe du kan gjøre med Hovedkortet - det er defekt. Du blir nødt til å kjøpe nytt.

 

mvh

Kjell-Richard

 

[ Denne Melding var redigert av: Kjellis på 2002-02-08 17:02 ]

Lenke til kommentar

Svarer ikke jeg på spørsmålet ditt, men kommer med en liten kommentar allikevel :smile:

 

så lenge du har ditt på det tørre skal ikke du gi penger tilbake...

 

Når du selger en vare MÅ du huske å skrive kjøpskontrakt! Dette er helt normalt når det gjelder bil, båt, moped osv. men på hardware er det ikke så nøye....tror mange dessverre

 

Skriver du f.eks

"hovedkort merke: AsusA7X selges i fungerende stand til Bjørn Olav Fuglesether for kroner. Selger tar ikke ansvar for påløpende skade el misbruk av vare"

 

Det jeg mener... få det ned på papir... da skal det MYE mer til for å bli lurt!

 

Mvh Thomas Nilsen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...