stepking2 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Har denne DVD-brenneren, og den vil brenne cder. har koblet den fra og til, og restartet pcen, men ingenting virker :-( Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 (endret) Kan du si litt mere? Brennerprogram, hva du har forsøkt? I mitt tilfelle var det defekt brenner, men den ville ikke lese av CD-R/DVD-R platet i det heletatt. Siden alle brennbare plater sto som ubrent og brenneprosessen feilet. Og det viste seg da stasjonen var defekt, så billigere Samsung/LG brennere er størst sansynlig noe dårlig greier. I enkelte tilfeller kan det være nero brenneprogrammet henger seg opp, men det var mest i vista problemene der var, så kanskje vurdere den nyeste nero i så fall? Komplett har Ahead Nero 10 Essentials OEM billig, eller man kan prøve http://cdburnerxp.se/ men selv foretrekker jeg mere nero. Endret 9. februar 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
haffa14 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Prøv cdBurnerXP Gratis brenneprog. Du har ikke flasha brenneren med ixtreme? Lenke til kommentar
stepking2 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg har forsøkt iTunes, Windows Media Player og ImgBurn. Og jeg liker ImgBurn best :-) Lenke til kommentar
007CD Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Noen brennere er skikkelige merkefreaker. Prøvd ett annet merke plater og sett om det bedrer seg da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå