SWAT dude... Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Du er jo ikke noe bedre selv når du presterer å påstå at de fikk som fortjent for å drive en legitim tjeneste.Du har mao ingen grunn til å klage. Legitim? Slå opp det irdet i ordboka og så sammenligner du det med tiltale punktene. 5 Lenke til kommentar
MrA Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg har ikke tenkt over det før, men CNET's Download.com har jo i årevis distribuert fildelingsklienter til flere hundretalls millioner brukere. CNET er eid av CBS Interactive. CBS har vært en av støttespillerne bak SOPA. Skulle vel tro at om de virkelig ønsket å stoppe piratkopiering, så ville de ryddet opp i egne rekker først. Videoen under viser også at de direkte har oppfordet til nedlasting av ulovlig materiale http://www.youtube.com/watch?v=WJIuYgIvKsc Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg har ikke tenkt over det før, men CNET's Download.com har jo i årevis distribuert fildelingsklienter til flere hundretalls millioner brukere. CNET er eid av CBS Interactive. CBS har vært en av støttespillerne bak SOPA. Skulle vel tro at om de virkelig ønsket å stoppe piratkopiering, så ville de ryddet opp i egne rekker først. Videoen under viser også at de direkte har oppfordet til nedlasting av ulovlig materiale http://www.youtube.com/watch?v=WJIuYgIvKsc Man tjener ikke penger på å saksøke seg selv skjønner du :!: Lenke til kommentar
MrA Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 For meg blir ihvertfall hele fildelingsdebatten lagt flat, når CBS/VIACOM, AOL/TIME WARNER og Disney klager over piratkopiering samtidig som de i hovedsak er ansvarlig for å distribuere fildelingsprogramvaren. Lenke til kommentar
Sajber Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Og du har tydeligvis ikke satt deg inn i HELE tiltalegrunnlaget hva MegaUpload angår. Det dreier sikke IKKE bare om fildeling.Driver Youtube og Dropbox også med skatteundragelse oig hvitvasking av penger.Kilder hadde vært fint her siden du klart sitter på informasjon vi ikke vet noe om.Har litt vanskelig for å tro at Megaupload driver med hvitevasking av penger. "Sikkert ikke bare om fildeling"Legitim?Slå opp det irdet i ordboka og så sammenligner du det med tiltale punktene.Hele tiltalen er jo at Megaupload har visstnok distribuert copyright-materiale, grunnlaget for tiltalen er like godt som om man skulle stengt alle veier i Norge siden en gruppe mennesker driver med streetracing.Dette handler om penger til plate- og film-selskapene, og de gir totalt f**** i om de dreper internett i prosessen. Foreslår at du tar en titt på ALLE tiltale punktene. Da ser du at det dreier seg om MER en bare fildeling. Om det er noen som dreper noe som helst her er det snyltere. Snyltere som ødelegger for softwareutviklere, smålabels , artister og andre kreative mennesker. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Foreslår at du tar en titt på ALLE tiltale punktene. Da ser du at det dreier seg om MER en bare fildeling. Om det er noen som dreper noe som helst her er det snyltere. Snyltere som ødelegger for softwareutviklere, smålabels , artister og andre kreative mennesker. Foreslår at du kommer med kilder, for jeg finner ingen med et raskt google-søk. Lenke til kommentar
Soles Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Har altid holdt mæ te Soulseek Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Savner da jeg faktisk gikk til en fysisk butikk for å leie film. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. juni 2012 Del Skrevet 8. juni 2012 Savner du også å måtte levere den tilbake? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå