Gå til innhold

460 SLI? / SLI

Mrwax95

Anbefalte innlegg

Hei!

Bare lurer på om Hva er det som blir bedre dersom man setter sammen en SLI ? Kan man dra graphics bedre eller hjelper det bare på recording / flere skjermer osv?

Isåfall har jeg et GTX 460 Gainward jeg gjerne skulle Slått sammen en PSI med, Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt et ? xD

takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du vil kunne kjøre høyere grafikk, i visse situasjoner, med godt optimaliserte drivere vil du få tett opp mot dobling av ytelsen.

men det vil vel være vanligere å ligge et sted mellom 60-80% forbedring over 1 kort.

Niice :) Er det noen norske steder helst du vet om hvor jeg kan skaffe det ? :p

Lenke til kommentar

Du må ha et hovedkort som støtter SLI (google kan finne svaret, hvis ikke spør du)

Så lenge det er et GTX 460 med lik minnemengde, og lik SE/ikke-SE/v2 markering er det greit.

Det har seg nemlig slik at det er en del forskjellige varianter av GTX 460:

GTX 460 768MB

GTX 460 1GB

GTX 460 1GB SE

GTX 460 1GB v2

GTX 460 OEM

Ellers stemmer alt som er sagt.

Lenke til kommentar

Du må ha et hovedkort som støtter SLI (google kan finne svaret, hvis ikke spør du)

Så lenge det er et GTX 460 med lik minnemengde, og lik SE/ikke-SE/v2 markering er det greit.

Det har seg nemlig slik at det er en del forskjellige varianter av GTX 460:

GTX 460 768MB

GTX 460 1GB

GTX 460 1GB SE

GTX 460 1GB v2

GTX 460 OEM

Ellers stemmer alt som er sagt.

Ellers takk! :D Men sitter nå her med BF3 ppå Ultra og SLI fungerer topp! :D

Lenke til kommentar

Noen ganger blir jeg overrasket over hvor lave krav enkelte har til framerate. Dette er et slikt tilfelle...

Jeg skjønner virkelig ikke poenget... :nei:

you know.... Internet trolls with Wooden computers ; )

Lenke til kommentar

Noen ganger blir jeg overrasket over hvor lave krav enkelte har til framerate. Dette er et slikt tilfelle...

Først svarer du ellers takk til et svar der jeg oppklarer og hjelper deg, og jeg lurer på hvor i all verden denne utakknemligheten kommer fra?

Så sier du at du kjører BF3 på Ultra med 460 SLI, så et slikt oppsett i helga og det kjørte noe hakkete med High Textures, uten AA og resten på Ultra i 1920x1080.

Det viktigste er vel at du er fornøyd, men jeg lurer fortsatt på hvor "ellers takk" kommer fra.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Først svarer du ellers takk til et svar der jeg oppklarer og hjelper deg, og jeg lurer på hvor i all verden denne utakknemligheten kommer fra?

Så sier du at du kjører BF3 på Ultra med 460 SLI, så et slikt oppsett i helga og det kjørte noe hakkete med High Textures, uten AA og resten på Ultra i 1920x1080.

Det viktigste er vel at du er fornøyd, men jeg lurer fortsatt på hvor "ellers takk" kommer fra.

JEG ELSKER DEG <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...