ThomasAT Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hei! For et par uker siden startet windows opp og hang seg i oppstarten så jeg tok den så kaldte "svenske knappen" og prøvde og starte maskinen på nytt, da ville pcen reperare noe som gjorde så ikke oppstarten funket. Men den hang seg der også, venta i 20-30min for og være helt sikker på at den hadde hengt seg. Når jeg prøvde og starte den opp etterpå begynte den og restarte seg selv hvert 3 sekund utenom å at jeg fikk opp noe som helst skjermbilde. Jeg resatt Bios på pcen og da stoppen den og restarte seg selv. Det som skjer nå er at pcen starter og den høres ut som når den står på, lapene på skjermkortet lyser, HD'n spinner men får ikke opp noe skjermbilde. Jeg bruker for øyebilkket to skjermkort og har prøvd og bare bruke 1 og skifte att og frem på alt. Prøvd og tatt ut Ram osv. Men ingenting hjelper, så jeg tror enten Pros, eller hovedkortet mitt har ryket. Noen som evt vet hva som er feil med pcen min? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 var prosessoren/systemet overklokket? hva slags psu har du? har du evt. mulighet til å prøve en annen psu? Lenke til kommentar
ThomasAT Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Det er ikke overklokket nei Det er en AMD Quad core 2.5ghz sitter desverre ikke med all informason her akkurat nå :/ Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 jeg har aldri vært med på at en prosessor som ikke er overklokket har røket (ikke det at det ikke KAN skje) men tipper det er enten PSU eller HK. Lenke til kommentar
ThomasAT Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Ahh oki. Skal få sjekket PSU i morgen, har ikke måler selv så. Da kan jeg vel egentlig slå fast på at det er HK om det ikke er PSU. PSU: Crosshair 750TX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå