Eriksendrul Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Prøvd og finne noen spill som er oppgraderings spill , Men jeg har vel spilt det som er av flash spill når det kommer til oppgradering , Lurte på om det fantes noen sånne type spill som er et "dataspill" og ikke bare noe du spiller på nette ? Vet noen av dere om noen ? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Forstod egentlig fint lite av det du sa. Men hva med å si hvilket flash spill du har spilt, så kan vi prøve å komme med anbefalinger på spill som ligner de du har prøvd før, elns. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Ganske vanskelig å forstå hva du mener ja. Mener du slike spill, som bloons tower defence, hvor man sanker poeng, og så kan man kjøpe nye og heftigere våpen/utstyr etterhvert? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Ganske vanskelig å forstå hva du mener ja. Mener du slike spill, som bloons tower defence, hvor man sanker poeng, og så kan man kjøpe nye og heftigere våpen/utstyr etterhvert? ja altså opgraderings spill som for eks bloons , eller at du skal skyte noe langt for så og få penger til og kjøpe ting så du kan skyte/kaste det lenger osv. Tower defence spill har jeg Det kan godt være et "defence" spill men ikke tower defence , Eks Bunny invasion er litt morro . Der hvor du har for eks et hus som du står og skyter innkomende fiender osv. ikke en bane hvor du må plasere ting. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Prøvt Plants vs Zombies? Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Prøvt Plants vs Zombies? hørt om det men kan vell alltids prøve det , noen som har noe andre ideer ? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Du kan jo ta en titt på Sanctum, se om det er noe for deg. Det er vel noe alà Tower Defence med en miks av FPS. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Du kan jo ta en titt på Sanctum, se om det er noe for deg. Det er vel noe alà Tower Defence med en miks av FPS. Sanctum har jeg Orcs must die og Dungoen defenders er jeg ferdig med eller hvertfall spilt mye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå