Halland97 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Nå har jeg holdt lenge på nFF og de sletter bare trådene mine, håper dere ikke gjør det Hei, jeg er en gutt på 14 år, min broren min er 18 år og han kræsjet i går kveld. han skulle hjem med kjæresten sin , hun er 17 år og da kræsjet de klokken 19. Frida døde klokken 20 på stedet. hun var som en søster for meg men nå er hun borte. det triller tårer hele tiden, men det er nå spørsmålet kommer: vet noen om skikkelig triist musikk sånn som "Juliet - Chris Medina" og "Your love is a song - switchfoot " og den slags. jeg var veldig glad i Frida. men hun ble tatt fra livet i går, Ingar, storebroren min gråter hele tiden. tusen takk for svar. akkurat nå trenger jeg det. http://www.lofot-tidende.no/nyheter/article5919522.ece http://www.lofotposten.no/lokale_nyh...cle5918492.ece http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.7987184 Endret 8. februar 2012 av Halland97 1 Lenke til kommentar
vannernamm Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Legg deg i senga å hør dette: Også lukke øynene så klart! Lenke til kommentar
Vanskelig Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Steike, dette var trist å høre. Nå må du bare støtte broren din så godt det lar seg gjøre, og alle andre som er berørt av dette. Kan dessverre ikke hjelpe deg med sanger... Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kondolerer. Håper det gikk bra med broren din. Jeg tror jeg hadde skutt meg om jeg hadde mista min. Litt mainstream, men jeg syns av U2 fra 1990-2000 albumet deres er en trist sang, med teksten, skrikende elgitar og fint mellomspill. er en fin og litt roligere sang med beats og piano fra en House M.D episode. I've tried everything er en skikkelig negativ sang med monumentalt preg fra Peace-skiva deres. En virkelig bra skive. Peter Gabriel har masse materiale som passer, han har vært igjennom litt av hvert, og bruker masse spennende instrumenter. Don't give up med Kate Bush er fin. Mercy street er vakker (selv om teksten ikke passer). San Jacinto er fin. Make Tomorrow, Downside-Up, (f.eks new blood versjonen) I Grieve også. Digging in the dirt er dritbra, omhandler vel psykoterapitimene hans. Line'em up av James Taylor, Fire and Rain - passer også veldig bra. Abschied nehmen av Xavier Naidoo. A sorta fairytale - Tori Amos Don't Let It Bring You Down - Annie Lennox sin versjon av Neil Youngs geniale sang. ' 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 (endret) Hele albummet Electro-Shock Blues av Eels. Det ble skrevet av Mark Oliver Everett (fyren som står bak tekst og musikk i bandet) for å bearbeide følelsene rundt hans søsters selvmord, og at moren døde av lungekreft. Kan spesielt peke ut låtene "Last Stop: This Town", "Going to your funeral part 1" og "Elizabeth on the bathroom floor." Endret 11. februar 2012 av Webmaster Esso Lenke til kommentar
hernil Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 Tråden fortsetter her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg