Gå til innhold

Kommer ikke inn på android marked

glotch

Anbefalte innlegg

Hei

Altså, jeg har en Xperia x10 mini pro.

Den gamle, ikke nye..

Når jeg vil logge inn på markedet med G-mailen min kommer det opp følgende melding:

Kan ikke etablere en stabil forbindelse til tjeneren.

Dette kan være et midlertidig problem, eller telefonen er kanskje ikke klargjort for datatjenester. Hvis problemet fortsetter, kontakt kundestøtte.

JEG ANER IKKE HVA JEG SKAL GJØRE!

Det virka for ca. 8-9 måneder siden, men etter jeg oppdaterte telefonen funka det ikke lenger..

Vær så snill, jeg ber deg om å hjelpe meg ! :cry:

http://c686819.r19.cf2.rackcdn.com/wp-content/uploads/2011/08/Sony_Ericsson_XPERIA_X10_mini_X10_mini_pro_0-540x370.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å, herregud, jeg finner jo ikke noe der..

Tror du ikke jeg har letet og letet ... ? :hrm:

gå inn på applikasjoner og slett cache data og bruker data under market.

prøv igjen.

Fungerer det å surf nettet på telefonen? tenker da på wlan og 3g.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg kommer heller ikke inn på Android Marked.

Hver gang når jeg trykker på Marked så er det Gmail-adressen til forrige eier av telefonen som kommer opp

Har prøvd alt, ingen ting nytter. Hva i all verden skal jeg gjøre for å komme inn?

Lenke til kommentar

Jeg kommer heller ikke inn på Android Marked.

Hver gang når jeg trykker på Marked så er det Gmail-adressen til forrige eier av telefonen som kommer opp

Har prøvd alt, ingen ting nytter. Hva i all verden skal jeg gjøre for å komme inn?

Gå på innstillinger, kontoer, fjern google-kontoen til den forrige eier av mobilen din og legg til din egen gmail-konto.

Lenke til kommentar

Kan ikke etablere en stabil forbindelse til tjeneren.

Dette kan være et midlertidig problem, eller telefonen er kanskje ikke klargjort for datatjenester. Hvis problemet fortsetter, kontakt kundestøtte.

Hadde det problemet med Arc når jeg var koblet til WiFi. (WiFi fungerte helt fint med andre apps som trengte internett, bare det ikke gikk an å logge inn på markedet) Den enkleste løsningen for meg var det å slå av WiFi og bruke mobildata istedet. Med en gang var jeg logget inn, pleide jeg å slå Wifi på igjen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...