smort1 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Inside and out! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Syntes v2 blir best her, ellers fin komp Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fint komp og godt uttrykk Men jeg kunne godt tenkt med dette bilde i HDR, slik at du hadde fått med litt mer detaljer fra interiøret Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Syntes v2 blir best her, ellers fin komp Takker Håkon! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Fint komp og godt uttrykk Men jeg kunne godt tenkt med dette bilde i HDR, slik at du hadde fått med litt mer detaljer fra interiøret TAkker wasco! Har ikke prøvd meg på HDR ennå, så det skal jeg legge meg på minnet.. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Et godt bilde og en artig observasjon! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Et godt bilde og en artig observasjon! Takker Torhild! Ser stadig etter lignende motiv (innenfra og ut), men det er vanskelig å få det til slik en ønsker. Var rimelig fornøyd denne gangen iallefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg