Gå til innhold

[Løst] Sko til vinterballet? trenger tips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unødvendige kommentarer gutter.

Min personlige mening er at kjolene du linker til over for meg framstår som for lite klassisk og formelle til et ball. I tillegg synnes jeg at kjoler med enklere design er penere - da spesielt som ballkjole.

Nå har jeg generelt stygglite peiling på jentemote. Vil anbefale deg å heller høre på mote.no eller et annet fora, kvinneguiden f.eks. Flesteparten her inne er menn :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå finnes det skoler hvor ballet ikke er så fryktelig stort, og folk ikke legger mangfoldige tusen i en ny kjole som kan brukes den ene gangen. Her hos oss er det juleball hvert år igjennom videregående, og formalitetsfaktoren på kjolene er ikke spesielt høy. Så kjolevalget behøver ikke å være så feil, selv om det kan være delte meninger om utseendet. Da må nok bare trådstarter orientere seg om det skal være ballkjoler eller mer typiske "festkjoler" som kommer til å være normen.

Jeg er så blank som det går an å få blitt på jenteklær til fest, så jeg skal holde mine meninger bortevekk.

Lenke til kommentar

Poenget her er vel at det ser ut som en Barbie-kjole fra 1990. Du kan velge noe mer klassisk, uten at det blir veldig dyrt. En ballkjole skal være fotsid og enkel, prøv å finne noe som dekker flest mulig av de kriteriene. Samt at rosa ikke er helt det store til ball. Bruk nøytrale farger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...