Crizpy Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 solgte den idag for 5,5k og eg meget fornøyd med det! hva får jeg for 5-7k idag? god nok pc til mw3 / bf? hahaha korrekt ;-) Solgte den til lillebror min på 13 Han spiller bare Runescape anyways.. så han fikk med en account i lvl128 med 160 M hehe:-) vi fikk nettopp 20k hver av farfar.. men nok om d :-D Han fikk med en 24 tommers skjerm og rs account med verdi på rundt 1k, burde jeg ha dårlig samvittighet? Herregud... Jeg er sjokkert, hadde aldri klart å utnytte familien min for så mye penger. Hvordan kan du sove om natta? Dette er like "kult" som da jeg gikk på barneskolen og det var folk som bytta pokemonkort uten glins med glinsekort til barnehagebarn. Forskjellen er bare at mens det var snakk om kort til 10-20 kr (avhengig av hvordan man vurderer verdi) er dette snakk om å utnytte lillebroren sin for over 3000 kr! Jeg hadde gitt lillebroren min en slik maskin gratis, men det slår meg at jeg kanskje verdsetter familien min noe mer enn det du gjør. For 7K i dag får du nok PC til å kjøre BF3 ja. Å GID SÅ SJOKKERT A GETT OG MED FET SKRIFT! Å lure brodern sin er rett og slett det verste jeg har hørt om! Å herregud! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Å GID SÅ SJOKKERT A GETT OG MED FET SKRIFT! Å lure brodern sin er rett og slett det verste jeg har hørt om! Å herregud! 3/10 Håper du ser hva som er galt i denne tråden, men det virker nå heller som om du er opptatt av å trolle framfor å faktisk lese hva folk skriver. Eller så er du en idiot, og da håper jeg for din skyld at vi aldri møtes. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå