Gå til innhold

hvor mye tror dere jeg får for denne? (gaming pc)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vi fikk nettopp 20k hver av farfar.. men nok om d :-D

Han fikk med en 24 tommers skjerm og rs account med verdi på rundt 1k, burde jeg ha dårlig samvittighet?

Da får vi bare håpe at farfar finner ut av hva du har gjort og gjør deg arveløs, det er det minste du fortjener.

:nei:

• Liker 5
Lenke til kommentar

Er det noen man burde kunne stole på så er det broren sin, og det utnytter du på det groveste. Håper lillebroren din pisser i dusjen før det er din tur.

edit: Setter tråden som uløst jeg, for jeg håper virkelig ikke du har samvittighet til å la det forbli slik.

Endret av Dassen
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hehe, det var en ganske drøy pris ja. selv på finn tror jeg jeg hadde hatt problemer med å fått i nærheten av det. Har solgt maskiner med x2 5600+ , 4gb ram 500gb disk, og et helt nytt gtx 550 ti kort (som koster tusen ca)nytt kabinett og ny 500w psu, for 2900 og da var over halvparten av delene helt nye med 3 års garanti. og da til helt fremmede, og jeg tok jo litt for å bygge og install osv.

Ang det med pc'er til familie, så bygde jeg just ny pc til lillebroren til dama. Phenom x4 955, hd6870, 120gb ssd, cooler master 430 kabinett med katoder , 500w psu , 8gb ddr3 ram, m5a78 hovedkort, tror han betale ca 4500 for det og det var kostpris. i tilegg fikk han god inbyttepris på den gamle pc'en. hadde aldri hatt samvittighet til å selge han den til f.eks. 8000kroner.

then again, så er jeg voksen og jobber og tjener egne penger, så for meg er det ikke så nøye. nå vet jeg ikke hvor gammel trådstarter er, og hvor vanskelig det er for han ellers å få penger. men virker ikke som så altfor gammel :)

Lenke til kommentar

1000 kr overført til kontoen hans :)

syns egentlig 4k var en ganske grei pris, helt personlig. Skjermen har jo ikke blitt dårligere med årene?

og runescape er jo livet hans, og var en gang mitt liv.

jeg blir 17 til sommeren btw :) (ingen inntekter)

Lenke til kommentar

1000 kr overført til kontoen hans :)

syns egentlig 4k var en ganske grei pris, helt personlig. Skjermen har jo ikke blitt dårligere med årene?

og runescape er jo livet hans, og var en gang mitt liv.

jeg blir 17 til sommeren btw :) (ingen inntekter)

Kanskje på tide å komme seg til h*****e opp av sofaen?

Lenke til kommentar

forstår egentlig ikke hele svindle tingen..

syntest EGENTLIG det var en helt grei pris må jeg si.

4k for en fullt oppegående pc med 750W strømforsyning og strøket kabinett. I tillegg til en jævlig bra skjerm, og en rs account med over 5000 spilletimer.

Kunne LETT solgt accounten for over 1k

Lenke til kommentar

forstår egentlig ikke hele svindle tingen..

syntest EGENTLIG det var en helt grei pris må jeg si.

4k for en fullt oppegående pc med 750W strømforsyning og strøket kabinett. I tillegg til en jævlig bra skjerm, og en rs account med over 5000 spilletimer.

Kunne LETT solgt accounten for over 1k

Aspergers kan gjøre seg slike utslag ja. :yes:

Lenke til kommentar

jaja, han er vertfall superfornøyd :dribble:

Dog om dette ikkje var noe fint gjordt :ph34r:

Fekk eg meg ein god latter :D

Bygget sjølv ein pc av mine gamle deler og ga til brodern Intel Core 2 Duo 3.2 GHz og 8800gt SLI i 2008 då eg sku oppgradere uten og ta ei krone.

Berre god funn med litt pc bygging. :new_woot:

Lenke til kommentar

Tyder på at du ikke har peiling på bruktpriser,

som du beviste ved å lage denne tråden. :whistle:

Egentlig burde du ha gitt den til han nesten helt gratis (ca. 1000,- imho),

det handler ikke om penger når det gjelder familien,

du trengte vel uansett ikke de pengene siden du nettopp fikk 20k,

kan jo kjøpe pc for de? :p

Hadde det vært snakk om en fremmed,

kunne du ha tatt 3000 - 3500,- avhengig av hvor bra skjermen er.

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Penger trengs alltid.

vurderte å bygge en ny og gi til han som en overraskelse (og ta tilbake den jeg solgte han), men da hadde han, mamma og pappa forstått at jeg har "lurt" han som dere sier :p

Men jeg har vertfall fått meg en lærepenge av dere! Takk skal dere ha alle sammen, jeg skal ta det med meg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...