srine Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Jeg er ei jente i 10. klasse på en liten skole med rundt 100 elever. Jeg har blitt forelsket i en gutt i 8. klasse, som jeg tror liker meg også... Jeg klarer ikke å tenke på annet enn han og har drømt om at vi var sammen og sånt LENGE! men til poenget... Vi hadde skoleball forrige helg og da danset vi mye sammen :3 (på skolen vår så er alle trinnene på ballet fra 8. til 10. klasse) Vi danset bla. stilledans sammen, og det var veldig koselig <3 Vi snakka ganske mye sammen og sånt.. Han danset ikke med noen andre, men det gjorde jeg. Nå i ettertid, så snakker vi sammen på bussen og sånt, og han er så skjønn <3 han har en tvillingbror også, men jeg syntes ikke broren er noe pen, hvertfall ikke min type. Når vi ser på hverandre så begynner han å smile, og når jeg kommer på bussen så sitter han der som regel fra før og da er han den eneste som faktisk sier hei, og han er den eneste som også sier hade<3 når vi er på skolen så har vi "flørta" litt med å ta luene til hverandre, som vi egentlig gjorde før jul også :3 men nå har jeg forklart mye g det jeg lurer på om han kanskje er interessert i meg? <3 Endret 8. februar 2012 av srine Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Ja, han er interessert i deg for faen! Kjøra på! (PS. Husk at hvis du er 16 så er det fy-fy å ha sex med han). Endret 8. februar 2012 av TMB Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Puppy love Ja, jeg ville satset på at han er interessert i deg =) Endret 8. februar 2012 av -Léon- Lenke til kommentar
spamex Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Han liker deg, kjør på Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kan jo være spennende, en liten stund Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 omg, søteste eveeeeeeeeeerrrrr <3<3<3 Lenke til kommentar
srine Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Ja, han er interessert i deg for faen! Kjøra på! (PS. Husk at hvis du er 16 så er det fy-fy å ha sex med han). Tror du? <3 haha ekke 16 enda så slapp av Kan jo være spennende, en liten stund Hva mener du med "en liten stund" :0 Aww <3 kan ikke vente til å se han igjen i morgen <3 Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Dette er selvsagt veldig uromantisk, men så lenge man er nogenlunde likt i puberteten, straffes ikke en 16-åring for å ligge med en 14-åring eller 17-åring for å ligge med en 15-åring. 1 Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kyss han, så finner du ganske fort ut om han liker deg eller ikke. Lenke til kommentar
srine Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Kyss han, så finner du ganske fort ut om han liker deg eller ikke. Jeg veit ikke om jeg tørr men jeg tror jeg skal ta sjangsen :S <3 iip, får sommerfugler i magen bare ved tanken Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Bare jeg som lukter litt troll her? 2 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Bare jeg som lukter litt troll her? Ut ifra TS' andre tråder så ja, bare deg. Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Han liker deg, ingen tvil. Men du skal snart begynne på videregående. Jeg ville latt det ligge frem til da av praktiske og følelsesmessige årsaker. For både deg og han. Kanskje bare meg.... Lenke til kommentar
srine Skrevet 11. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2012 Han liker deg, ingen tvil. Men du skal snart begynne på videregående. Jeg ville latt det ligge frem til da av praktiske og følelsesmessige årsaker. For både deg og han. Kanskje bare meg.... åja :/ kanskje det... :,/ Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
srine Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 Hvordan gikk det? Jeg har ikke fått noen skikkelig sjangse enda... tørr liksom ikke gjøre det foran alle sammen på skolen heller, hvis han reagerer negativt mener jeg... men har noen planer på valentine :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå