Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker han meg?

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente i 10. klasse på en liten skole med rundt 100 elever. Jeg har blitt forelsket i en gutt i 8. klasse, som jeg tror liker meg også... Jeg klarer ikke å tenke på annet enn han og har drømt om at vi var sammen og sånt LENGE!

men til poenget...

Vi hadde skoleball forrige helg og da danset vi mye sammen :3 (på skolen vår så er alle trinnene på ballet fra 8. til 10. klasse) Vi danset bla. stilledans sammen, og det var veldig koselig <3 Vi snakka ganske mye sammen og sånt.. Han danset ikke med noen andre, men det gjorde jeg.

Nå i ettertid, så snakker vi sammen på bussen og sånt, og han er så skjønn <3 han har en tvillingbror også, men jeg syntes ikke broren er noe pen, hvertfall ikke min type. Når vi ser på hverandre så begynner han å smile, og når jeg kommer på bussen så sitter han der som regel fra før og da er han den eneste som faktisk sier hei, og han er den eneste som også sier hade<3 når vi er på skolen så har vi "flørta" litt med å ta luene til hverandre, som vi egentlig gjorde før jul også :3

men nå har jeg forklart mye g det jeg lurer på om han kanskje er interessert i meg? <3 :blush:

Endret av srine
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, han er interessert i deg for faen! :p Kjøra på!

(PS. Husk at hvis du er 16 så er det fy-fy å ha sex med han).

Tror du? <3 haha ekke 16 enda så slapp av :p

Kan jo være spennende, en liten stund :whistle:

Hva mener du med "en liten stund" :0

Aww <3 kan ikke vente til å se han igjen i morgen <3 :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...