hopelessinlove Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hei Nå er jeg helt ødelagt og desperat.. Det begynte i forrige uke da jeg mistet jobben på urettferdig vis på grunn av en kollega som har vært litt stor i kjeften. Og nå på mandag begynte kjæresten min, nei, jenta i mitt liv, å snakke om at hu så mer på meg som en venn. Hu sier hu er så usikker, og at det sannsynligvis er slutt mellom oss. Jeg elsker henne fremdeles, og det siste jeg vil er å miste jenta. For tre år siden flyttet jeg fra nord til sør (100 mil ca) for å være sammen med henne, og vi har hatt det kjempefint frem til rundt november, da ble hun plutselig usikker. Så nå sitter jeg her, uten jobb, og holder på å miste den personen som betyr mest for meg av alt i verden. Jeg vil virkelig ikke miste henne.. Siden mandag har jeg vært hjemme, jeg har ikke spist siden søndag, bare griner og føler at jeg har mistet alt som er viktig for meg. I morgen skal jeg treffe henne igjen, spise litt sammen og snakke med henne, så blir den endelige avgjørelsen tatt da. Det betyr at jeg har ingenting igjen sørpå, og flytter tilbake nord til familien. Hva skal jeg gjøre..? Jeg gjør hva det skulle være for å beholde jenta.. Til å begynne med, var dette et forsøk på å få gode råd, men jeg kjenner at etter jeg skrev dette, kjenner jeg at det var godt å fortelle det til noen.. Lenke til kommentar
LonelyMan Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Flytt nordover igjen, ta deg gode fisketurer der i Nord, mange gode Torsk i havet. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hun er en golddigger. Hun slår opp med deg så fort du mister jobben? Snakk om respektløst! 2 Lenke til kommentar
hopelessinlove Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Hun er en golddigger. Hun slår opp med deg så fort du mister jobben? Snakk om respektløst! Hun er ikke slik, hu har vært usikker siden november, og nå ser det ut som hu vil ta valget. Noen tips hvordan jeg kan vinne henne tilbake? :/ Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Nei, du kan bare vinne tilbake i en viss periode før det samme skjer igjen. Den beste måten er å komme seg videre og glemme denne jenta. Sannsynligvis mer tiltrekkende kvalitet også. Den dagen man ikke klarer å leve uten kjæresten sin er den dagen man blir dumpa. 2 Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Det eneste jeg kan tenke på er å vise at du ikke TRENGER henne så mye som hun tror. Du må prøve å vise at du kun er deprimert på grunn av jobbtapet, kanskje ta opp noen av de hobbyene du hadde før henne som du satt på si på grunn av henne? Gå ut på byen møt noen nye mennesker og få litt fler kompiser. Ved å vise at du er attraktiv for andre mennesker (ikke bare andre jenter, men generelt en stor vennesirkel) kanskje du klarer å vekke liv i det hun likte ved deg. Du kan jo eventuelt også prøve å spice opp ting mellom dere ved å ta henne med på noe HUN har lyst til som du aldri har giddet, eller vise henne noe DU liker som du ikke har gjort før av frykt for at hun skal syntes du er rar? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Ta det som en mann og move on. Det er ikke noe håp for dere nå allikevel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå