madammim Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hei. Vet ikke om dette er rette forumet... Har en PS3 tilkoblet nettet via kabel. På en Vista-maskin har jeg lagret mine MP3-er. Denne mappa er delt og jeg kan spille av innholdet på mine andre data-maskiner tilkoblet mitt lokalnett uten problemer. Hva må jeg gjøre for å få tilgang på mappa fra PS3-en? Jeg finner mappa, men får ikke koblet meg til (sjekk rettighetene eller noe slikt). Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Sjekk ut PS3 Media Server. Genialt program som lar deg streame musikk, bilder og video. Du installerer en klient på maskinen din og setter det opp derfra. Veldig lett å bruke. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Takker for svar. Skal sjekke dette ut. Det går altså ikke å koble PS3 direkte til en delt mappe/disk? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jo, du får opp de mappene du deler over nettverket, men PS3 media server er mye bedre. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Du kan dele musikkbiblioteket med ps3 vha. Windows media player også. Lenke til kommentar
KarmaZ Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Funker fett via Windows media player, men du må godkjenne ps3 mediedeling, sånn at du kan dele musikken. Nyttig Lenke til kommentar
madammim Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Fikk det greit til med PS3 Media server. Det vil si musikk funker bra, mens mine .ts mediafiler ikke spiller. De vises med bilde og greier, men noen sekunder etter at jeg trykker på de kommer det ei feilmelding med noe "network error". Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå