Gå til innhold

HTC Titan, Galaxy Nexus eller Galaxy Note?

HTC Titan, Galaxy Nexus eller Galaxy Note?  

22 stemmer

1. 1. Hvilken skal jeg velge?

• HTC Titan
      4
    • Samsung Galaxy Nexus
      10
    • Samsung Galaxy Note
      8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du er opptatt av en god skjerm ville jeg gått for en av Samsungene. HTC Titan har lavere oppløsning og blir da ikke så skarp som de to andre. Misforstå meg rett, det er skarp og god, bare ikke like skarp som Nexus og Note. Fargegjengivelsene er også bedre hos Samsung Galaxy Nexus og Note vil jeg tro, men det er ikke sikkert siden jeg ikke har sett på skjermene til alle 3.

Vet ikke hva "eyecandy" er for noe.

Angående flyt, der vil det omtrent ikke være noe forskjell. Mobilene til Samsung har en del kraftigere maskinvare men det har ikke så mye å si siden Android bruker mer av prossesoren og i tilleg flyter WindowsPhone mye lettere.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Blir nok Galaxy Nexus på meg :thumbup: Skjermen er fantastisk, god maskinvare, godt operativsystem med mye kostumasjon og mange apps. Skjermen og operativsystemet i Titan er herlig, men blir nok fort utdatert og når WP8 kommer, vil også prosessoren være utdatert.

Takk for hjelpen! :new_woot:

Lenke til kommentar

Blir nok Galaxy Nexus på meg :thumbup: Skjermen er fantastisk, god maskinvare, godt operativsystem med mye kostumasjon og mange apps. Skjermen og operativsystemet i Titan er herlig, men blir nok fort utdatert og når WP8 kommer, vil også prosessoren være utdatert.

Takk for hjelpen! :new_woot:

[/quo Tror du tar feil ang Htc Titan.....den får også windows 8,,,,har nå hatt android i 3 år og byttet til Titan,,,systemet er utrolig enkelt og maskinvaren flyter,det sies at det er fordi softwaren ikke krever så mye...les testen på amobil.no

• Liker 1
Lenke til kommentar

[/quo Tror du tar feil ang Htc Titan.....den får også windows 8,,,,har nå hatt android i 3 år og byttet til Titan,,,systemet er utrolig enkelt og maskinvaren flyter,det sies at det er fordi softwaren ikke krever så mye...les testen på amobil.no

Får nok måtte velge da, skal gjøre litt research ;)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...