JayMK93 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hei! Holder paa aa bygge en PC akkurat naa, og skal montere prosessoren paa hoved kortet. Skal det folge med kjølepasta med prosessoren? Kan ikke finne noe... Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 På boxed-versjoner av CPU hvor det følger med vifte pleier det være pasta påført kjøleren. Ellers har jeg ikke opplevd at det følger med. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Den pleier å allerede være festa på kjøleren. Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 paa vifta som fulgte med ser jeg 3 gråe streker på midten, er det det? Holder på å laster ned mobil driveren så jeg kan overføre bilder. Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Bare å kjenne på det det, er det en slags væske som du kan smøre ut? (god forklaring er god) Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 yup litt fast men klarte å smøre ut sender bilde bare for sikkerhets skyld Lenke til kommentar
007CD Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Ja det er pasta, men kjøleren er elendig festemessig så du burde vurdere å bytte den ut. Festene svekkes over tid og den er vanskelig å montere korrekt, så om tempen skyter i været så er det 95% sjanse at du har montert feil og da må prøve på nytt. Men husk, du har begrenset antall forsøk får klippsene er ødelagt... Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Klarte det helt fint Tviler på at jeg har montert feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå