Mio Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Har nettopp kjøpt meg Star Wars Galaxies, og lurte på om noen andre her har gjort det samme Hvis noen har noen triks og erfaringer og dele, så kan dere jo poste dem her.Det kan være til god hjelp til andre som sitter litt fast oxo. Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Før den godeste Djorgen kommer med en vannvittig post, kan jeg vel opplyse om at en god del nordmenn er medlem i NiS-klanen. Jeg kan trygt anbefale deg å se litt på hjemmesida deres, noen i den klanen vil GARANTERT hjelpe deg. Linkadish: http://www.swg-norway.com Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 alt du trenger for å komme i gang står jo i din holocron, f.eks. om du er scout, går du i din holocron (ctrl+h , trur jeg) leter opp scout seksjonen, og så finner du ut nøyaktig hvordan en scout skal skaffe seg selv xp og diverse. en kantina er også nyttig; sosial møteplass med mange spillere som du kan spørre om hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå