Verbal Hologram Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hei hva er kravene for å ta lappen? Må man ta noen kurs eller slikt, eller kan man hoppe rett på teoretiske og praktiske prøven? Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Traffikalt grunnkurs med mørkekjøring, karttur, langtur, glattkjøring og et par kjøretimer tror jeg det var. Endret 8. februar 2012 av Mafsa Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Trafikalt Grunnkurs Eventuelle kjøretimer (Antall kommer an på hvor god du er, noen skoler har lister over ting man skal igjennom) Veiledningstime Teoriprøve Glattkjøring Veil.time Langkjøring Oppkjøring Endret 8. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Vygotsky Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Trafikalt Grunnkurs Eventuelle kjøretimer (Antall kommer an på hvor god du er, noen skoler har lister over ting man skal igjennom) Veiledningstime Teoriprøve Glattkjøring Veil.time Langkjøring Oppkjøring + God Vandel Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Tusen takk for svar. Noen som vet hva aldersgrensen på de totale kursene er på, samt hvor mye man må regne med å betale i alt for å få lappen? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) 18år for oppkjøring. 17,5 for teoriprøve. Jeg betalte 23000kr i sommer med relativt få/normalt med kjøretimer. Endret 8. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hva er disse veiledningstimene? Glad jeg tok lappen før alt dette styret kom. Jeg hadde mørkekjøring, glattkjøring, landeveiskjøring, teoriprøve og oppkjøring. Mørkekjøring, glattkjøring og landeveiskjøring tok jeg på én dag; kjørte til glattkjøringsbanen, kjørte litt på banen og kjørte hjem igjen på kvelden i mørket. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hva er disse veiledningstimene? Basically for å se om du er klar til å gå videre til neste steg... Ganske idiotisk og veldig unødvendig spør du meg... Etter du har hatt x antall kjøretimer vet de jo om du er god nok eller ikke. Men det er jo 2x500+kr ekstra i kassa til kjøreskolene. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Man MÅ ikke ta kjøretimer, men man må ha en kjøretest før oppkjøring, og man MÅ ikke ha teoritimer hos en kjøreskole, man kan ta teoriprøven uten det. Langkjøring, mørkekjøring og glattkjøring MÅ man ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå