Gå til innhold

Annonsebilag: Vinn en PS VITA før lansering - Konkurransen er over

Anbefalte innlegg

Synes jeg skal vinne fordi, vel.. Rafaeli har jo allerede gjort klar en overraskelse til meg, og som hun selv sier; hun har hatt lyst på meg siden hun først så meg.

Men det viktigste er at jeg også har lyst på henne; den perfekte kroppen hennes, leke med de HENNES 2 sticker, vise henne frem på bussen, berøre henne på midten slik ingen andre her inne kan. Jeg vil at hun skal være det siste jeg ser om kvelden, og det første jeg ser når jeg står opp om morran.

Jeg snakker jo selvfølgelig om PS Vita'en :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi jeg har ventet på denne nyheten siden Sony presenterte at de skulle komme med noe stort som en ny håndholt konsoll. Der den gir meg tilgangen til å ha den med meg overalt, isteden for at jeg bare kan bruke den hjemme. En perfekt blanding, men touch screen som gjør den mye finere å bruke. Å deilig når du må sitte å vente på bussen/toget + mens du sitter på.

Dette hadde vært en stor anledning til å teste Sony sitt nye store flaggskip!

Å nå som tidene til starten på videregående kommer, så blir det lite med penger til spill og konsoll, men til bøker :/ Så det hadde vært veldig fint å få en Psp Vita :)

Og selvfølgelig en personlig hilsen fra Bar Refaeli :D

Lenke til kommentar

Jeg har fra første stund ønsket meg en håndholdt med en ytelse som kan sammelnignes med de største og populære spillkonsollene som eksisterer på markedet i dag. Med 128 VRAM, 512 RAM, 2 Touchpaneler, 2 kameraer, en badass ARM quad-core prosessor og en qHD OLED kjerm, så vet jeg at dette er en maskin som er skapt for å slå ut konkurentene med en sexy look, og med funksjoner som tar spillopplevelsen til nye høyder.

Jeg mener at jeg burde vinne, fordi jeg ikke har penger til en så sterk konsoll akkurat nå, og fordi jeg mener at jeg er en forbruker som bruker mye tid på spilling og chatting med venner. Og det er nettopp dette ps vita går ut på. Å spille, samtidig som du er i sosial kontakt med den nye 3G funksjonen, som kan vinnes her.

Da jeg prøvde dette spill-monsteret for noen dager siden, var jeg helt oppspilt om hvordan Sony Playstation hadde slått sammen alle de nye funksjonene og sensorene som finnes i ps vita, til å fungere sammen for å lage den beste, idiele spill opplevelsen som kan oppleves på markedet. Den slår rett og slett ut Nintendo og Xbox rett under beltespennet, samtidig som den ler og smiler konkurentene rett opp i fleisen. Ja, så bra er den faktisk!

Men dette er bare begynnelsen! Appropo begynnelsen; Jeg vil så INDERLIG være den første som setter fingrene i dette nyfødte monstret! Et monster som er så skrekkelig, og som har så mye kraft inni seg, at til og med Seamus Blackley (Co-grunder i Xbox) og Hiroshi Yamauchi (Nintendos president) til å falle in i en deprimert sone.

Og selv om dere som vurderer denne konkuransen liker korte svar, og kanskje blir litt små irriteret av sånne som meg, så vær så snill, vær så snill å hjelp meg med å få en stor drøm i oppfyllelse! Vær så snill å hjelp meg med å bli kjent med dette monsteret! Jeg er bare en allminnelig ungdom som ønsker å gjøre hverdagen litt mer spennende å leve!

Hilsen en som også digger Coca Cola Zero! TASTE THE POSSIBILITIES!

Lenke til kommentar

Jeg er en GAMER! Men jeg har også et liv, og der er det vanskelig å få skvist inn noe spilling. Hadde vært flott med en god håndholdt å kose seg med på jobben og på skolen, på toget og mens jeg sykler. Og nintendos håndholdte gjør bare ikke susen. Må nok ha en VITA!

Lenke til kommentar

Jeg fortjener en slik siden jeg har vært uheldig med min pspGo. Min snille samboer gav denne konsollen til meg i gave. Den ble kjøpt i england. Nå virker den ikke lengre og ingen vi hjelpe til å få den fikset. (det til tross for at jeg var villig til å betale for jobben). Den gikk i stykker rett før dem fylte 2 år. Lokale butikker vil ikke ta den inn, importøren nordisk film vil ikke ta den inn siden den ikke ble kjøpt i norge og sony vil heller ikke ta den inn. Derfor fortjener jeg å vinne!!!

Lenke til kommentar

Tenkte å gi den til dama siden jeg allerede har forhåndsbestilt en. Så egentlig mørkt på at hun skulle stjele min Vita og spille LittleBigPlanet når det kommer ut, men, nå er det jo mulighet for at vi heller kan kose oss sammens med det!

Og siden jeg er så snill å gi henne Vita'en så tenkte jeg selvfølgelig å beholde hilsnen fra Bar Refaeli selv! (Kjenner jeg damer rett så kommer hun nok til å bli "sur" for det og;))

Kommer jo også til å gi heltestatus på skole og jobb den hilsnen, muigens også godt CV-fyll.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...