humancoreiii Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 nysingel gamer med litt (naturlig) ekstra tid mellom hendene. en overraskelse fra Bar hadde jo også vært ekstra satt pris på nå. pluss, jeg har aldri hatt en Playstation ved release, en gang må jo være den første. Lenke til kommentar
Macroman79 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg vil så gjerne ha en Playstation vita. Har alltid hatt playstation1,2 og 3. Elsker Playstation men har aldri tatt meg råd til å kjøpe en bærbar Playstation. + at ungene ville nok også ha likt vitaen veldig godt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Fordi jeg har aldri eid en Playstation konsoll noen gang. Kanskje dere kan gjøre noe med det? Lenke til kommentar
Walts Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Fordi jeg har alt annet dere har utgitt så må jo ha denne også, ville også vært fin å ha når samboeren drar meg opp på hytta. Lenke til kommentar
Baer Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg ønsker meg vita på grunn av min utfordrende livs situasjon. Min spill pc har konen min installert et lære program for små barn slik at min eldste datter kommer og tar maskinen hver gang jeg rører den. Xboxen min har sønnen min overtatt og tatt ned på sitt rom. Samt TVèn som jeg har har min minste datter tatt eierskap i og der går det kun Mickeys club house. Min eneste kjangs til å få kose meg med spilling etter min oppfatning er bak en låst do dør med en PSP Vita. Hilsen En pappa i nøden Lenke til kommentar
dopus Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Fordi jeg er mellom jobber og derfor har alt for mye tid til overs, som jeg kan bruke på ps vita Lenke til kommentar
epicpoul Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Vi ønsker den, vi trenger den. Må ha den dyrebare. I will bring it to my mancave and worship it! Pretty please! ;o; Lenke til kommentar
sindre94 Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 jeg har ikke hatt en håndholdt siden min trofaste gba... Lenke til kommentar
Rallahr Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jeg hadde egentlig tenkt å skaffe meg en Playstation Vita, men klarte å skade min brors bil, så den drømmen har nå forsvunnet i et sort hull av verkstedkostnader. Hvis jeg hadde vunnet konsollen vil jeg ha mulighet til å krasje så mye jeg vil uten at drømmer knuses. Bare mine 28 øre Lenke til kommentar
radivx Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Fordi jeg er blodfan av både Coca-Cola Zero og Playstation Skal ikke nekte for at overraskelsen fra Bar Refaeli høres kul ut også! Lenke til kommentar
theDaniel Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hunden min knuste datteren min sin DSi og jeg har ikke råd til å kjøpe ny. Lenke til kommentar
Himmelkrutt Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hvis jeg vinner denne, gir jeg den til veldedighet. Lenke til kommentar
El-moro Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Eg kan jo ikje Vita kor bra Vita e før eg har fått an, og når eg får an så kan eg ikje Vita at Coca Cola ga meg Vita uten å drikke Zero, my Hero! Lenke til kommentar
Olakjerre Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Zero Vita - Zero fun Lenke til kommentar
Rikardgutten Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg har lyst på en Playstation vita fordi det er et produkt som jeg synes er veldig interessant, jeg kunne også tenk meg det til lange bilturer på sommer uten noe å gjøre. Jeg tror ikke jeg vinner, men vis jeg vinner vll jeg bli kjempe glad. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Fordi jeg drømmer om en dag hvor jeg kan sitte i sofaen inne i hytta med et bra spill i hånden. og en kald Coca Cola Zero på bordet mmmhh refreshing. Lenke til kommentar
vilibi Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Hvis dokke har sett dei reklamene med coca cola zero bare at vi plusser på ein PSV det er drømmen min og kanskje det kan bli mulig. Lenke til kommentar
erlend456 Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Fordi kanskje jeg bli den heldige vinneren en gang:-) Hvem vet? Lenke til kommentar
Dartwing Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg ønsker å vinne en PS Vita før alle andre fordi jeg er nyskjerrig på hvordan PS Vita fungerer og jeg har veldig lyst til å prøve den ut så snart som mulig. Jeg er masterstudent som studerer spilldesign og programmering ved HIN, og mitt største ønske en dag er å lage spill til nettopp ett slikt produkt som PS Vita. Og siden jeg er programmerer så er coca cola zero ett naturlig produkt i min hverdagskostnad Håper dere kan sponse en fattig student, og gi meg motivasjon til å programmere noe stort som alle kan glede seg av en dag. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Fordi jeg har jobbet på Elkjøp og solgt konsolle til andre mennesker uten å unne meg luksusen selv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg