Gå til innhold

Annonsebilag: Vinn en PS VITA før lansering - Konkurransen er over


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg vil ha den fordi: det er en dødskul konsoll, det hadde vert utrolig kult å drikke Coke Zero samtidig som jeg spillte på den vitaen jeg fikk av dem, er fan av Uncharted så hadde vert utrolig kult å kunne spille det nye Uncharted spillet og en hilsen fra vakre Bar Rafaeli hadde vert en fin overraskelse å skryte om til vennegjengen ;)

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt en PlayStation Vita siden jeg kommer snart til å flytte til England for å studere og jeg får desverre ikke tatt med verken spillkonsoller eller PC, så jeg skulle gjerne hatt noe å gjøre både på flyet og imens jeg sitter på dorm rommet mitt.

 

Jeg skulle gjerne ha kjøpt den selv, men som alle vet så kan ikke akkurat studenter kaste om seg med penger.

Lenke til kommentar

Jeg synes at jeg fortjener denne PS Vita konsollen, fordi at jeg virkelig vil føle den kraften Sony har klart å bygge nå i en liten håndholdt konsoll. Jeg synes at det er meget utfordrende for Sony å klare noe slikt, men også meget klokt. Jeg liker ideen veldig godt. Det beste er at den inneholder 4-kjerner som vil si at vil bli mindre lagg gjennom spilling gjennom PS Vita enn på den forrigje gamle PSP...

 

Jeg liker Sony veldig godt på grunn av de mest berømte spillene fra dem (som jeg har): Ratchet & Clank, Jak & Daxter, God of War og Uncharted. Jeg liker veldig godt med hvordan Sony klarer å lage så kraftige spill til slike konsoller som de har (PS2, PS3, PSP, osv...) Jeg føler at PS Vita kommer til å toppe salget meget høyt i Europa, tross alt så er jo Europa en "Playstation region" som de fleste sier.

 

Jeg synes at jeg fortjener PS Vita på grunn av at jeg kommer virkelig til å nyte hele konsollen fra selve menyvalget til gjennom alle spillene som er tilgjengelig for den. Liker Playstation konseptet (menyet) veldig godt og synes at den er meget enkelt (har sett videor på youtube fra folk som har maskinen allerede). Kommer garantert til å kjøpe Uncharted Golden Abyss som mitt første spill til PS Vita, og senere Ultimate Marvel VS Capcom 3, og såklart den mest berømte serien Monster Hunter 3rd.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...