Hans1982 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg ønsker meg en Vita siden jeg ofte flyr til Australia for å besøke Kjæresten. Blir fort lange flyturer uten å ha noe å drive med. Tar gjerne mot en hilsen fra Bar også, slik at fruen ikke føler seg for trygg. Lenke til kommentar
terjeknuts1 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Sønnen min Oliver har bursdag 12.februar og jeg hadde tenkt å kjøpe PS vita, men den lanseres jo først 22.februar! Men jeg hopper på her og håper han kan få den likevel.. Lenke til kommentar
bolzzy Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 fordi håndholdte konsoller tar meg tilbake til barndommen! the times...the times.. Lenke til kommentar
simenh Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg kunne gjerne tenkt meg en Vita, men hvor kan jeg vinne frøken Refaeli? Lenke til kommentar
plaank Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg fortjener den, fordi jeg hverken har iPad/GalaxyTab, eller noen andre nettbrett, og sliter med en gammel iPhone 3G, som har sett sine absolutt beste dager, for flere år siden. Det hadde vært en solid oppgradering i dingsebomsparken min, om jeg vant en PSVita Lenke til kommentar
QTR Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Min sønn på 8 har spart til denne konsollen i et halvt år nå og ønsker seg den veldig. Om jeg skulle vinne konsollen så kan jeg gi den til han - så kan han bruke sparepengene sine på noe annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981734 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg har en PSP 3000 og jeg trenger en oppgradering til noe nesten like kraftig som f.eks. PS3 Lenke til kommentar
aprilia02 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg er bare nødt til å skaffe meg en Vita slik at jeg får muligheten til å linke med Bar på ModNation Racers! Lenke til kommentar
ollis123 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 jeg vil ha den fordi: det er en dødskul konsoll, det hadde vert utrolig kult å drikke Coke Zero samtidig som jeg spillte på den vitaen jeg fikk av dem, er fan av Uncharted så hadde vert utrolig kult å kunne spille det nye Uncharted spillet og en hilsen fra vakre Bar Rafaeli hadde vert en fin overraskelse å skryte om til vennegjengen Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fordi jeg kan da gå ned i butkken å kjøpe Cola Zero uten stopp i spillet! Lenke til kommentar
Jludviksen Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 "jeg fortjener vel ikke å vinne noe mer enn noen andre men det hadde vært innmari kult" 2 Lenke til kommentar
tvill Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 tekno monsteret alle vill ha ps vita var det jeg ville ta. men penger var det lite av. Lenke til kommentar
linjen Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Så ungen slutter å mase om en iPad... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Er student og alle vet hvordan økonomi vi har. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg skulle gjerne hatt en PlayStation Vita siden jeg kommer snart til å flytte til England for å studere og jeg får desverre ikke tatt med verken spillkonsoller eller PC, så jeg skulle gjerne hatt noe å gjøre både på flyet og imens jeg sitter på dorm rommet mitt. Jeg skulle gjerne ha kjøpt den selv, men som alle vet så kan ikke akkurat studenter kaste om seg med penger. Lenke til kommentar
levers Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 For den er helt sikker helt fantastisk !! Lenke til kommentar
gamer2 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 playstation vita virker helt fantastisk , jeg bare må ha det. men drømmen blir knust hver gang jeg ser bankkontoen . økonomien er ikke på drømmenivå. er student og går skole og har derfor ikke råd til en vita. Lenke til kommentar
solidus95 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg synes at jeg fortjener denne PS Vita konsollen, fordi at jeg virkelig vil føle den kraften Sony har klart å bygge nå i en liten håndholdt konsoll. Jeg synes at det er meget utfordrende for Sony å klare noe slikt, men også meget klokt. Jeg liker ideen veldig godt. Det beste er at den inneholder 4-kjerner som vil si at vil bli mindre lagg gjennom spilling gjennom PS Vita enn på den forrigje gamle PSP... Jeg liker Sony veldig godt på grunn av de mest berømte spillene fra dem (som jeg har): Ratchet & Clank, Jak & Daxter, God of War og Uncharted. Jeg liker veldig godt med hvordan Sony klarer å lage så kraftige spill til slike konsoller som de har (PS2, PS3, PSP, osv...) Jeg føler at PS Vita kommer til å toppe salget meget høyt i Europa, tross alt så er jo Europa en "Playstation region" som de fleste sier. Jeg synes at jeg fortjener PS Vita på grunn av at jeg kommer virkelig til å nyte hele konsollen fra selve menyvalget til gjennom alle spillene som er tilgjengelig for den. Liker Playstation konseptet (menyet) veldig godt og synes at den er meget enkelt (har sett videor på youtube fra folk som har maskinen allerede). Kommer garantert til å kjøpe Uncharted Golden Abyss som mitt første spill til PS Vita, og senere Ultimate Marvel VS Capcom 3, og såklart den mest berømte serien Monster Hunter 3rd. Lenke til kommentar
Skydancer Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fordi jeg vil gjøre alt, over alt. Livet er en lek og Vita må være en del av livet mitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg