Erlend Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Vinn en PS VITA før lansering Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg bryr meg egentlig ikke om konsollen, men jeg kunne godt tenkt meg den "overraskelsen" fra Bar Refaeli.. 1 Lenke til kommentar
Snoop Dogg Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Fordi eg har lyst på ein bærbar konsoll.. Lenke til kommentar
Chrissemann Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Eg skal ha ein playstation vita... 1 Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvorfor jeg vil ha en Playstation Vita? Det er enkelt, det. Det er fordi jeg vil bruke den overalt og fortelle alle jeg kjenner og/eller ikke kjenner hvorfor dette er en fantastisk spillkonsoll som de bare må ha! Lenke til kommentar
Strupern1 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg vil ha en en vita-konsoll fordi kjæresten min er spillegal og det blir en PERFEKT gave til 2-års jubileumet... <3 Lenke til kommentar
cyvey Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 forde jeg har ikke så mye penger at jeg kan kjøpe noe til min burstag den 16/2. Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kona har godt a å være litt sjalu innimellom - en hilsen fra Bar + en psvita vil nok gjøre susen i så henseende... Lenke til kommentar
LirG Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kjedelig å vente uten noe og gjøre. Lenke til kommentar
vilibi Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Dette er det eg har venta på lenge eg har vert i bergen for å teste den det er en veldig. Dette er den største begivelsen til no i år fy eg gleder meg. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg har lyst på en PS Vita så jeg kan få testet det nye Uncharted spillet. Lenke til kommentar
ricni Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Har en sønn som ønsker seg denne, og det hadde jo vært kjempegøy å overrasket han med et eksemplar før det kom ut i butikken, så kunne jeg kost meg med en hilsen fra Bar :-) Lenke til kommentar
Changis Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg syns jeg skal vinne fordi jeg trenger noe å spille på mens jeg drikker Coca Cola Zero'en min.. Zero PSVita + Great coke.. thats impossible Lenke til kommentar
PatchPeters Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 jeg ønsker denne for å misunne alle xbox lovers out there Lenke til kommentar
TrudeTrudesen Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fordi det da ville blitt mindre krangling om tv'en her i huset. Lenke til kommentar
LOBOS Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Kun en med Zero feil kan verdig bruke en PSP Vita. Black går best med proffe folk som meg. Om dere er heldig nok til å velge meg som en vinner skal jeg også gi Miss Bar gleden av en høflig og personlig melding fra meg. Lenke til kommentar
stekstek96 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Fordi at jeg i motsetning til resten av folkene her som har kommentert ikke har pengene til å kjøpe konsollen. Og i motsetning til de andre som har kommentert virklig GLEDER meg til å få spillt på denne kraftsaken med navnet ps vita. Titlene som killzone, call of duty og little big planet osv. er noe jeg virkelig har sett fram til å prøve. Please:) Lenke til kommentar
GlennLimos Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg spanderer en vel fancy gave på kona til valentines og synes jeg fortjener en litt fancy gave selv :3 jeg har altid vært nerd og kjøpt ALT av spillkonsoller som kommer, men med valentines og ikke fullt så forståelig kone så er det ikke altid lett å budsjettere inn fancy duppeditter til meg selv. Jeg får som regel altid lov eller tilgivelse (dere skjønner vel hva jeg mener med tilgivelse?) når det gjelder dyrere duppeditt kjøp, så denne premien påvirker både meg og kona Lenke til kommentar
joakimnereng Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Jeg vil vinne en PS Vita fordi jeg vil være den første til å tvitre om den!! Dessuten er ikke Bar Refaeli så verst heller! Lenke til kommentar
King_Balthazar Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 http://qkme.me/35zode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg