bolzzy Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Lurer på om det er noen som har noe ambefalinger av pull-push vifter til Corsair H100 (i Haf X, exhaust) ? Tenker på COUGAR CF-V12HP men er usikker på om jeg får disse av en seriøs forhandler til en overkommelig pris? Tenker også på Noctua sine vifter På forhånd, takk! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvorfor har du tenkt å bytte? To greie valg: Noctua NF-F12 (for å koble til hovedkort-styring) Scythe Gentle Typhoon (for å koble direkte på H100) Lenke til kommentar
bolzzy Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Har tenkt til å kjøre både push og pull og dermed tenkte å eventuelt bytte ut alle likegreit. Tror jeg vurderer Noctua NF-F12 Lenke til kommentar
dredg Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hva med Silverstone Air Penetrators? Disse er vel laget for å dytte luft gjennom en radiator. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Hva med Silverstone Air Penetrators? Disse er vel laget for å dytte luft gjennom en radiator. De er gode på å opprettholde trykket og få en mer "rett" retning på lufta, det gjør dem veldig bra som inntaksvifter i et kabinett med "store" avstander (800D, Raven-serien, HAF X etc) og gir mer luft på det innsiktede området mot at du får litt mindre total luft inn. På en radiator vil grillen hindre luftflyt og statisk trykk så den er mindre effektiv enn andre vifter. Lenke til kommentar
JokerN_ Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Noen som vet om jeg må koble viftene til H100 utenom kjøleren, for at den ikke skal gå opp og ned automatisk. Har prøvd å sette den på "Silent" i BIOS, og satt den på laveste hakket på kjøleren, men den stiller seg fortsatt opp mot 2500 RPM så fort jeg går inn i ett spill, selvom CPU temp er 30 grader. Veldig irriterende med så mye bråk, når den ikke er varm engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå