Jolo Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Er på jakt etter en ny PC-skjerm. Jeg har bestemt meg for å gå for en 27" skjerm med 2560 x 1440 oppløsning grunnet stor arbeidsflate. Bruksområde blir hovedsakelig HD-film/serier, spill og hverdagsbruk jevnt fordelt. Spilling går helst i sjangeren ARTS, altså HoN og DotA, men kan ved noen anledninger spille FPS spill. Jeg har ikke satt noe budsjett, så kom gjerne med forslag i flere prisklasse. Anmeldelser blir satt stor pris på!! Endret 10. februar 2012 av Smalltimer Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Easy - Dell U2711 Meget god skjerm, pent design, god kvalitet og mange justeringsmuligheter. Jeg vil faktisk påstå at det er den beste skjermen du kan kjøpe for pengene dine, om du ikke koster på deg en dyyr Eizo! Da snakker vi fort 15-20lapper. Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Så Dell er det eneste valget her? Var den jeg hadde sett mest på før jeg startet denne tråden, så blir nok gjerne en slik en. Vet noen forresten om Dell utvikler en oppfølger, for denne skjermen begynner vell å bli relativt gammel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå