Teac Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Finfin link det der. Det jeg biter mer merke i er forskjellen på ms mellom U2312HM og U2412M begge to er E-IPS men den første har 0,9 ms og den andre har 9,4 Lenke til kommentar
niqen Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 litt skeptisk til hvordan etterslep på U2312HM er, virker som en fin skjerm til en ekstremt rimelig penge. må nesten være noe å trekke på Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Finfin link det der. Det jeg biter mer merke i er forskjellen på ms mellom U2312HM og U2412M begge to er E-IPS men den første har 0,9 ms og den andre har 9,4 Det har ingenting å gjøre med paneltype, men hvor mye innmat som er lagt til og legger til på inputlag. Inputlag sier ingenting om ghosting (det er lenger oppe på siden), men det sier noe om hvor lang tid det tar fra et bilde sendes til pikslene på skjermen endrer seg. EDIT: Snippet rett fra linken jeg ga: Endret 13. februar 2012 av arni90 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det er en liten ting med U2311H som går igjen på flere av disse modellene og det er lyslekkasje enkelte steder rundt ramma ved mørk bakgrunn. Det er ikke veldig mye men det synes hvis man veit om det. 1 Lenke til kommentar
Ayagi Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Ser ut som det ender med U2312HM. Takk for god respons! Endret 14. februar 2012 av Ayagi Lenke til kommentar
niqen Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) snuser på U2312HM, hadde vært fint med feedback om du går for den lykke til det som jeg har fått høre om denne skjermen så langt, når det gjelder negativ omtale er: dårlig sortnivå om skjermen ikke er stilt inn på 100% brightness produserer den en slags støy (noen klager over dette, ikke alle) ikke så gode detaljer på skygger o.l skjermoverflaten kan fort bli møkkete en anelse mye refleksjon, som ved forgjengeren u2412 ellers har den fått mye god omtale, da spesielt med tanke på prisen Endret 15. februar 2012 av niqen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå