RBW Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Logitech Touch Mouse M600 er nå klar for markedet. Her er en ekstra følsom mus Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Så den er enda mer følsom på trykk enn andre touch-mus? Er det en bra ting? Eller var det var det bare en av HWs finurlige overskrifter? Endret 8. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
Telefonsvarer Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Må si tittelen var noe lett å feiltolke. 1 Lenke til kommentar
stavros Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 På bildet i artikkelen ser det for meg ut som det sorte "renner" utover til kantene (altså animert). Men bare der som jeg ikke fokuserer... Jeg vet ikke om det var en kul eller irriterende illusjon. Noen andre som ser det samme? 1 Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Ser hvor de har tatt designet fra... Endret 8. februar 2012 av MiSP 6 Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Er det nokon store forskjeller på den her og Apple's Magic Mouse? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Så hvor mange fingre støtter den? Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Man kan fint bruke hele hånda Endret 8. februar 2012 av hardrock_ram 1 Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Så 4, 5, 6 eller 10 fingre? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 Før Apple kom med sin var, såvidt jeg har sett, det nærmeste man kom en ganske normal mus med et berøringsfølsomt felt der midtknappen skulle vært. Nå dukker det opp fler og fler berøringsfølsomme mus, ser det ut til. Lurer på hva hvordan denne "ekstra følsomme" er i bruk. Trackpaden fra Apple er grusomt tungvinn å bruke i Windows, men i MacOS bruker jeg nesten ikke annet. Det er jo selvsagt drivere det kommer an på her, så de har sikkert fikset på slike ting Lenke til kommentar
Marius5051 Skrevet 8. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2012 HW.no, underholdning for menn i alle aldre. Personlig synes jeg den tradisjonelle musen med klikkelyder (fanden ta den emnetittelen!) og alt er en bedre løsning. Men, denne her er mer "stealthy", slik at de som er absolutt nødt til å spille WoW og lignende på lesesaler (dere vet hvem dere er) ikke plager vettet av alle andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå