greenman Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Hjemmeside Sjanger: Action Plattform: PC, X360 og PS3 Slippdato: 7/8 Februar 2012 Utvikler: Monolith Productions Utgiver: Warner Bros Om spillet Hatched from the twisted minds at Monolith Productions, Gotham City Impostors is a download-only multiplayer FPS that pits violent vigilantes dressed up like Batman against craven criminals dressed up like the Joker in open warfare on the streets of Gotham City. Key Features: - Why fight crime when you can kill it… Gotham City has gone insane! Batman is up to his pointy ears in unwanted "helpers" determined to dish out their own bloodthirsty brand of vigilante justice in his name (and image). Meanwhile, a small army of self-appointed junior Jokerz has turned the streets of Gotham into a barmy battlefield of bullets, bodies, and bear traps. - More customization than you can shake a shotgun at… Packing more customization than you can shake a shotgun at, you get to choose the guns, gadgets and even the hairdos that fit your personality and play style. It doesn't matter if you want to be a mighty muscleman on roller skates with a hunting bow or a lithe lassie packing a homebrew rocket launcher and glider wings, Gotham City Impostors does not have rigid character classes and lets you play the way you want. - 1000 levels of player advancement overflowing with upgrades and unlocks… A robust level up system lets you unlock all the items required to make your impostor as crazy as you desire. Whether you prefer to develop your impostor by proving your prowess in solo challenges designed to test your skills and reflexes or by battling your way to the top of the scoreboard in several delightfully over-the-top multiplayer modes, there's a surefire way for you to realize your preposterous potential! Trailer: Meet the Impostors: Gameplay: Systemkrav (PC) Minimum: OS: Windows XP, Vista 7 with latest updates Processor: Dual Core CPU 2.5 GHz or higher (Intel Core 2 Duo or AMD Equivalent) Memory: 1.5 GB RAM Hard Disk Space: 6 GB free hard disk space Video Card: 256 MB DX9 SM3+ Video Card (GeForce 8600 or ATI X1800 or better) Sound: DX9 Compatible Sound Controller Recommended: OS: Windows XP, Vista 7 with latest updates Processor: Quad Core CPU 2 GHz or higher (Intel Core 2 Quad or AMD Equivalent) Memory: 2GB RAM Hard Disk Space: 6 GB free hard disk space Video Card: 512 MB DX9 High Performance SM3+ Video Card (GeForce 8800 or ATI X1900 or better) Sound: DX9 Compatible Sound Controller Endret 8. februar 2012 av Bibow Lenke til kommentar
claes Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Fikk betatilgang til dette for en stund siden men da var det umulig å få det til å virke og å finne et game, så er ikke helt keen på å betale for det uten å være sikker på at det fungerer Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg kjøpte det via Steam i går og jeg har spillt som bare det. Utrolig artig spill. Det kan ta litt lang tid å finne games av og til, men det hjelper å gå ut og inn hvis det tar lang tid Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Førsteinntrykket har ikkje vore så bra. GFWL er framleis dritt, og kvifor eit MP-spel på PC berre har P2P-samband i staden for dedikerte servarar kjem eg aldri til å forstå - gjer det mykje vanskelegare å finne/starte eit game enn det burde vere. Endret 8. februar 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Ja, dedikerte servere er et savn. Men utenom det synes jeg spiller er artig. Veldig mye du kan tilpasse og artige våpen. Elsker glider rig med mighty body type Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Virker som om det er dedikerte servere på vei, men at man fortsatt må gjennom matchmaking, ingen tradisjonell serverliste. Kanskje etterhvert.. Sitter og snuser litt på dette spillet. Det koster jo ikke mange pengene, men det virker som om alle online fps spill som ikke er CoD, BF eller laget av Valve ender opp med knøttsmå spillerbaser iløpet av kort tid, uansett. Men det går vel an å håpe. Tror uansett jeg venter på den første patchen osv.. Endret 8. februar 2012 av Riboflavin' Lenke til kommentar
greenman Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Begynner å ble ganske lei all ventingen på å finne games. Talentløst av de velger en P2P-løsning på servere. Er jo mer i lobby enn i selve spillet... Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 (endret) Har fått spelt litt meir, men sjølv no er det ugreitt treigt å få starte eit game. Tar for lang tid å få låst opp Customization, når det strengt tatt er gimmicken dei sel spelet på. Og kvifor er det ingen som vil spele Fumigation? ._. Fekk plutseleg ein del matches på rad når eg byrja klage. Sjølv om det er mykje å kritisere her, så må det nesten få plusspoeng for å vere det eine onlineskytespelet der eg kan vere ein overvektig mann på rulleskøytar. Endret 10. februar 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 11. februar 2012 Del Skrevet 11. februar 2012 Jeg prøvde det for første gang i går, og synes det var morsomt, men som mange andre synes jeg det tok for lang tid å finne servere. I tillegg blir jeg drept ofte, men det er fordi jeg er dårlig, og har ingen ting med spillet å gjøre. :-P Hittil synes jeg det er morsomt, og selve spillet koster jo ikke så mye. Men med tanke på hvor dårlig jeg er vurderer jeg å betale 50% mer XP for at jeg ikke skal falle så langt bak :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå