Gautehuus Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Fekk spontanpneumothorax for litt over ei veke si, og blei innlagt på sjukehus med eit dren inn i pleurahulen. Etter at eg fekk ut drenet, sydde dei igjen såret som var under armhula. Eg merka at det i mellom stinga (i sårkløfta) stakk ut ein raud klump, som likna litt på kjøtt eller flesk. Når eg var hos legen i dag og fjerna stinga, så omtalte han klumpen med eit namn, samtidig som han smurte på ei væske som ville etse den vekk. Det eg lurte på var om nokon veit namnet på denne klumpen. Legen sa det i dag, men eg fulgde ikkje heilt med. Takk! - Gaute Endret 8. februar 2012 av Gautehuus Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Polypp? Hypertrofi? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Ring legen eller noe sånt Lenke til kommentar
Gautehuus Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Verken polypp eller hypertrofi. Men takk for svar! Endret 8. februar 2012 av Gautehuus Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Verken polypp eller hypertrofi. Men takk for svar! Keloid? Keratoakantom? Lenke til kommentar
Gautehuus Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Verken polypp eller hypertrofi. Men takk for svar! Keloid? Keratoakantom? Ingen av desse heller. Kan nemne (og burde nemd) at den har ein ekstremitet som bygger ut av såret. Det er ikkje ein tumor, og ligg plassert relativt overflatisk. Endret 8. februar 2012 av Gautehuus Lenke til kommentar
Gautehuus Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Preporatoloxobin? Preporatoloxobin ser visst ikkje ut til å vere noko i det heile tatt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Jo... Men kan det være klymazol ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå