Gå til innhold

[Løst] Ny mobil? er wp 7 noe å satse på?


Norish

Anbefalte innlegg

God dag, jeg lurer på om jeg skal gå til innkjøp av en ny mobil da jeg begynner å bli ganske så lei min Nokia C7. Dette er en mobil som er forholdsvis treg og siden den har symbian kan du bare glemme apps...

 

Derfor vurderer jeg nå ny telefon, jeg har flere venner som har samsung s 2 (eller noe slikt). Denne ser meget bra ut, men jeg har lyst på noe nytt da "alle" har den osv. Derfor har jeg litt lyst til å prøve meg på Windows Phone, men er litt redd for å gjøre samme feilen som jeg gjorde når jeg gikk for symbian... Null apps og liten framtid.

 

Noen der ute som har en mobil men WP? Har aldri prøvd wp, så jeg er interessert i å høre fra noen som har en slik mobil med wp, om hvordan wp er :)

 

Jeg har jo også null peiling på mobil så hadde satt stor pris på noen tips. Er usikker på prisklasse, har sett litt på Nokia Lumia 800 (tilbud på Elkjøp) og noe dyrere mobil enn det blir det ihvertfall ikke, helst kanskje litt billigere.

 

Mine krav;

Apps, trenger ikke å finnes all verden med apps nå, men det bør være slik at nye apps også kommer til denne mobilen

Kamera, min c7 har mer en nok mp men mangler auto fokus noe som merkes...

Spotify er et must

"stor skjerm" i forhold til min lille c7

wifi

forholdsvis rask, spill vennlig (er ikke noen stor spiller på mobil, men kjekt i kjedelige stunder)

ja det var vel alt?

 

Tusen takk til dere som kommer til å hjelpe :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer fra Symbian, maemo, meegoharmattan og ndroid, og har nå Windows Phone. Lumia 800 for å være spesifikk.

 

Windows Phone er voksende og det blir neppe slutt på det med det første. Jeg kan godt og enkelt si at jeg vil anbefale Windows Phone sterkt til hvem som helst. Men i og med at Windows Phone kommer med sterkere mobiler sent i år vil jeg kanskje anbefale en billig versjon o første omgang så du får en bra opplevelse uten å blanke deg helt, og da er lumia 710 en sterk kandidat til en billig penge.

 

Prøv det, du vil neppe angre :)

Lenke til kommentar

Takk for et godt svar :)

 

Ja, planen var opprinnelig å vente til windows 8 kom for så å kjøpe da, men tviler på at jeg gidder å vente helt til da. Det er jo forsåvidt en god idee å kjøpe en billigere nå og heller kjøpe en ny om ikke så lenge, men jeg har ærlig talt lyst på en litt skikkelig mobil for en gangs skyld. Har hatt mange halv "treige" mobiler, og tenkte at nå skulle jeg kjøpe en jeg kommer til å trives godt med en stund framover. Hvor mye dårligere er lumia 710 i forhold til 800, pris forskjellen er på ca 1000 kr?

Lenke til kommentar

Takk takk for god hjelp, de er meget like ser jeg. Nå blir det bare å vurdere størrelsen på lommeboka og eventuelt bestemme meg for om jeg er villig til å betale 1000 lapp for sexy designe + litt bedre kamera. Windows phone blir det ihvertfall, igjen takk for all hjelpen! :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...