wasco Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Gamle Skudenes Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Liker det jeg ser her, regner med at det er HDR.. det er ivertfall godt detaljert gjennom hele bildet, et motiv som kler etterbehandlingen bra. personlig likte jeg ikke skiltet/stolpen... men det lar seg jo fjerne :=) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Liker det jeg ser her, regner med at det er HDR.. det er ivertfall godt detaljert gjennom hele bildet, et motiv som kler etterbehandlingen bra. personlig likte jeg ikke skiltet/stolpen... men det lar seg jo fjerne :=) Takk for kommentaren. Har rettet opp informasjonen - for som du påpeker, dette er HDR. Lyktestolpen er ikke lett å fjerne i dette tilfelle. Lenke til kommentar
h-a Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Mer snø der enn nordpå ihvertfall. Syntes også at etterbehandling var ok. Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Dette ble tøft Wasco, liker den røffe etterbehandlingen. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Mer snø der enn nordpå ihvertfall. Syntes også at etterbehandling var ok. Takk for kommentaren Lenke til kommentar
wasco Skrevet 9. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2012 Dette ble tøft Wasco, liker den røffe etterbehandlingen. Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Logging out Skrevet 12. april 2012 Del Skrevet 12. april 2012 en tanke kansje...hva med og gjøre dette til sort/hvitt ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg