aebriol Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 ... Funcom har driti seg ut igjen tydeligvis. Hva mener de, en måned eller to med betatesting og så er det plutselig klart? De har nok gått tom for penger igjen og 'må' lansere ... Når skal folk lære at man trenger feedback fra eksterne testere mye tidligere i prosessen, og tid til å gjøre endringer basert på disse tilbakemeldingene? Dette er garantert dårlig, masse bugs, og masse hype, når det kommer ut. Hvis de annonserte beta i mars, og lansering i november, så hadde det vært bedre ... dette er garantert ikke noe bra spill ved lansering. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 ... Funcom har driti seg ut igjen tydeligvis. Det kan bare tiden vise. Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 ... Funcom har driti seg ut igjen tydeligvis. Det kan bare tiden vise. vel min mening er basert på lanseringene av anarchy online og conan, og hvordan de håndterte beta testingen der, og resultatet ved lansering. Lenke til kommentar
Snøspade Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg lukter en et plutselig rush for å få spillet ut ASAP. Har ikke hørt noen rapporter fra beta, men synes ikke det er så alt for lenge siden det ble igansatt testing. Synes det høres noe tidlig ut for et spill som lover å gjøre såpass mye nytt. Hvordan blir betalings metoden for spillet? Denne gangen skal de ha i både pose og sekk, og går for AAA-spillenes månedsabonnement pluss F2P-spillenes in-game cash shop. Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Eller kanskje de vil slippe det ut før alle skal spille Diablo 3 ? Hvem vet. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Det har vel ikke noe å gjøre med Old Republic, så de prøver å rappe folk derfra før det er for sent? Guild Wars 2 kommer jo også om en stund, så det er mange om beinet. Personlig ble jeg så skuffet over Age of Conan at jeg venter med Secret World. Det lover svært bra, men "lover bra" har jeg hørt og sagt mange ganger uten at det trenger å bety noe som helst. Lenke til kommentar
starkr Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Betatesten startet i fjor sommer. Mangler ikke på testing tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 vel min mening er basert på lanseringene av anarchy online og conan, og hvordan de håndterte beta testingen der, og resultatet ved lansering. Tja, hvis du mener at folk aldri vil lære av sine feil er det din sak. Funcom har gått ut flere ganger tidligere i intervjuer og sagt at de har sett på hva som kunne vært gjort bedre i Age of Conan, blant annet. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Når kan de med beta invitasjon få prøve seg..? Eller har ikke fått noe key, men kjøpte noe greier en stund tilbake som gjorde at jeg skulle få TSW beta. Hari kke hørt noe. ;P Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Jeg lukter en et plutselig rush for å få spillet ut ASAP. Har ikke hørt noen rapporter fra beta, men synes ikke det er så alt for lenge siden det ble igansatt testing. Synes det høres noe tidlig ut for et spill som lover å gjøre såpass mye nytt. Grunnen til at du ikke har hørt noe fra beta er at den er under NDA. Alt av videoer osv som har blitt lagt ut har blitt tatt ned av Funcom hvis du ikke var kjapp nok til å se dem. TSW har vært i beta siden slutten av mai 2011. Vil ikke si 11 måneder i beta er kort tid. Kjenner endel med beta og de gjentar det samme hele gjengen: spillet er helt stabilt og interessant og utfordrende. Kampsystemet er lett å sette seg inn i med sine 7 aktive skills (du trenger ikke mange hotkeys). Samtidig så er det mye synergi i alle skills, utfra hvilken rekkefølge de kjøres i på deg/monsteret. Veldig nærme perfekt i mine øyne. Jeg har spilt AoC i ca 1,5 år og det meste er forbedret derfra. Jeg ble spesielt imponert over hvor mye bedre grafikken er. Levelingen på starten av spillet er også mye morsommere i TSW med mye flere valg når det kommer til bruk av skillpoeng. Jeg fikk samme følelse i TSW etter 5 timer som i AoC etter 50 timer når det kom til kontroll over characteren. Jeg tror TSW kommer til å få alt det AoC manglet av dybde når det kom til leveling med et sterkt forbedret skill, crafting og kampsystem. Jeg synes storyen i TSW virker mer engasjerende. F.eks tok jeg et mission hvor jeg skulle finne ut hvor det ble av folk og alle utenom en var blitt til zombies og han siste karen satt på en benk inne i kirken. Hva f.... tenkte jeg. Hadde en sterk følelse av at her var det noe mer som lå bak. Hvorfor hadde han overlevd? Endret 8. februar 2012 av blackbrrd 4 Lenke til kommentar
Silkerampen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Når kan de med beta invitasjon få prøve seg..?Eller har ikke fått noe key, men kjøpte noe greier en stund tilbake som gjorde at jeg skulle få TSW beta. Hari kke hørt noe. ;P Jeg kjøpte også det tilbudet fra Funcom, " garantert lukket beta tilgang" kalte de det, men neimen om jeg har hørt noe, det er jo helt dødt med info fra det selskapet, føler meg lurt. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 får vente og se, for og være ærlig er det ingen ting som får meg til og føle at dette er eit spill eg må kjøpe....venter nok ein måned etter releasen for og høre domen Lenke til kommentar
aebriol Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 vel min mening er basert på lanseringene av anarchy online og conan, og hvordan de håndterte beta testingen der, og resultatet ved lansering. Tja, hvis du mener at folk aldri vil lære av sine feil er det din sak. Funcom har gått ut flere ganger tidligere i intervjuer og sagt at de har sett på hva som kunne vært gjort bedre i Age of Conan, blant annet. Nei. De sa det samme angående conan. At de hadde lært av anarchy online. Poenget mitt er en ALT for kort periode fra beta begynner til lansering, gir ingen mulighet til å endre spillet basert på tilbakemeldinger før lansering, og fikse alt som er feil, og erfaring viser at Funcom dermed vil sluppe noe som ikke er bra, og satse på å rette det i ettertid. Lenke til kommentar
genesis Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) broken trust...funcom har brytt for mange løfter og bannet for mange kritiske brukere.De får ikke mine ballener på ett sølvfat nå... Endret 8. januar 2014 av Zeph Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Samtlige mmo siden WoW har vært nedturer uten like, jeg håper dette kan tenne gnisten etter flere år med WoW som jeg la på hylla for en god stund siden. Det ser kjempe bra ut men det gjenstår jo å se.... Hvis ikke så er Tera Online og Guild Wars 2 dem siste alternativene før Blizzard slipper bomba om deres neste mmo...... Lenke til kommentar
MrL Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) vel min mening er basert på lanseringene av anarchy online og conan, og hvordan de håndterte beta testingen der, og resultatet ved lansering. Tja, hvis du mener at folk aldri vil lære av sine feil er det din sak. Funcom har gått ut flere ganger tidligere i intervjuer og sagt at de har sett på hva som kunne vært gjort bedre i Age of Conan, blant annet. Nei. De sa det samme angående conan. At de hadde lært av anarchy online. Poenget mitt er en ALT for kort periode fra beta begynner til lansering, gir ingen mulighet til å endre spillet basert på tilbakemeldinger før lansering, og fikse alt som er feil, og erfaring viser at Funcom dermed vil sluppe noe som ikke er bra, og satse på å rette det i ettertid. Dette her er jo bare spekulasjoner. Jeg trodde også betaen er alt for kort(men den har nok vart lengre enn vi tror), og når jeg leser ... Kjenner endel med beta og de gjentar det samme hele gjengen: spillet er helt stabilt og interessant og utfordrende. Kampsystemet er lett å sette seg inn i med sine 7 aktive skills (du trenger ikke mange hotkeys). Samtidig så er det mye synergi i alle skills, utfra hvilken rekkefølge de kjøres i på deg/monsteret. Veldig nærme perfekt i mine øyne. Så virker det ikke som de har så mye å fikse? De må nok ha ganske bra kontroll idag, hvis de skal klare å få spillet klart om 2,5 måned. Jeg tror mye kommer av at de har brukt en vidreutvikling av DreamWorld Engine som de allerede har haugevis av kjenskap med blant annet i AoC, og deretter klart å luke ut mindre bugs i Secret World. April lansering har dessuten vært kjent for oss i et halvt år nå, og med en utviklingstid på minst 5 år som de har brukt på spillet, tror jeg de har et solid verk å levere. Endret 8. februar 2012 av MrLG 4 Lenke til kommentar
oba Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Poenget mitt er en ALT for kort periode fra beta begynner til lansering, gir ingen mulighet til å endre spillet basert på tilbakemeldinger før lansering, og fikse alt som er feil, og erfaring viser at Funcom dermed vil sluppe noe som ikke er bra, og satse på å rette det i ettertid. Så ett år med betatesting er altfor kort?? Hvor lang mener du en betaperiode bør være Endret 8. februar 2012 av oba 1 Lenke til kommentar
Frogfish Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Nei. For tidlig!De må ikke rushe dette som de gjorde med AoC.Om de presterer å få en fjerdedel så mye bugs og problemer som AoC hadde ved launch kommer også dette høyst sansynlig til å floppe.Ta den tid de trenger for å få en stabil og uproblematisk start. 11 måneder beta er vel ikke akkurat å rushe noe som helst? Hva baserer du "for tidlig" på? Lenke til kommentar
Frogfish Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hmm, kommer dette spillet bare på pc? RT sa i et intervju for et par måneder siden at det i første omgang bare ville bli utgitt for PC. Om det slo an ville de seriøst vurdere få det ut på konsoll (husker ikke om det var spesifisert hvilken, men AoC var jo lenge ment å komme på Xbox iallefall), men det ville måtte bli noe anderledes på grunn av noen tekniske faktorer. Jeg mener han sa han syntes det hadde vært skikkelig kult om de fikk det til, men som sagt det var ikke første pri. Lenke til kommentar
Frogfish Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 ... Funcom har driti seg ut igjen tydeligvis. Hva mener de, en måned eller to med betatesting og så er det plutselig klart? Det hadde kanskje vært greit å vite hva man snakket om før man uttalte seg så bombastisk. Beta startet ifjor sommer. De har nok gått tom for penger igjen og 'må' lansere ... Ingen fare, de tok nettop opp et konvertibelt lån på 15mill USD. Igjen; hva med å sjekke fakta før du prater piss? Når skal folk lære at man trenger feedback fra eksterne testere mye tidligere i prosessen, og tid til å gjøre endringer basert på disse tilbakemeldingene? Bare fordi du ikke har fått betatilgang betyr ikke det at ikke mange andre har det, og har hatt i lang tid. Dette er garantert dårlig, masse bugs, og masse hype, når det kommer ut. Basert på noe mer håndfast en bullshit og pisspreik? Hvis de annonserte beta i mars, og lansering i november, så hadde det vært bedre ... dette er garantert ikke noe bra spill ved lansering. Vel, så var det det med å forholde seg til fakta igjen da... 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå