HelloKjersti Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Det norske MMO-spillet er ikke langt unna. Les hele saken Lenke til kommentar
cfg Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Føler jeg ikke har fulgt med på dette spillet i det hele tatt.. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 *squeeee* Gleder meg! 2 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hvordan blir betalings metoden for spillet? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Noen som veit om hva månedspris for dette spillet er? Lenke til kommentar
Nixxen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Nei. For tidlig! De må ikke rushe dette som de gjorde med AoC. Om de presterer å få en fjerdedel så mye bugs og problemer som AoC hadde ved launch kommer også dette høyst sansynlig til å floppe. Ta den tid de trenger for å få en stabil og uproblematisk start. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 For tidlig? Hvor lenge har de holdt på med dette spillet nå? Jeg trenger det, jeg er lut lei alle de andre spillene mine! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Nei. For tidlig!De må ikke rushe dette som de gjorde med AoC.Om de presterer å få en fjerdedel så mye bugs og problemer som AoC hadde ved launch kommer også dette høyst sansynlig til å floppe.Ta den tid de trenger for å få en stabil og uproblematisk start. Kjenner flere med betakonto. En av dem har rundt 30 timer /played og spillet har enda ikke lagget, disconnectet, kræsjet. Han har heller ikke støtt borti noen questbugs osv. De andre har tilsvarende opplevelse. 6 Lenke til kommentar
starkr Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Betalingsmetoden blir standard månedsabonnement. I tillegg finnes det en in-game butikk hvor man kan kjøpe ubrukelige kosmetiske greier for en håndfull kroner. 1 Lenke til kommentar
TST Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Etter litt frem og tilbake i forhold til sperrefrist og forsnakkelse er det nå klart at The Secret World-datoen er en målsetting. 24. april er altså ikke en endelig dato, sies det. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Det blir vel testa som alt annet Lenke til kommentar
Mayaman Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Etter litt frem og tilbake i forhold til sperrefrist og forsnakkelse er det nå klart at The Secret World-datoen er en målsetting. 24. april er altså ikke en endelig dato, sies det. Hehe, de har vel lært Lenke til kommentar
Phyx Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hmm, kommer dette spillet bare på pc? Håper også spillet er ferdig når det kommer! AoC var en fryd helt til lvl 20. Etter det så var det tragisk dessverre ved release. Lenke til kommentar
blaxx Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Lol datoen ble annonsert på E3 i fjor da xD Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Lol datoen ble annonsert på E3 i fjor da xD Nei, de sa at de kom til å slippe spillet i april 2012. Det er en måned/periode, ikke en dato. Nå viser det seg jo at 24. april ikke er den offisielle lanseringsdatoen da, men en intern dato de har jobbet med. (Dette ble børsmeldt her: http://hopey.netfonds.no/release.php?id=20120208.OBI.20120208S61 ) Lenke til kommentar
Trono Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hehe, Funcom er jo ganske notoriske for å pushe lanseringsdatoer både 3 og 4 ganger, så jeg tar det med en klype salt. Uansett bedre med et ferdig spill lansert sent enn et buggy uten innhold Lenke til kommentar
Tamingo Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Trist at dette spille her vil bli så dårlig(min mening). Prøvde beta litt, og jeg merket at dette her er kjedlig, dårlig gameplay og for dårlig system. Funcom har gjort det igjen /clap. Lenke til kommentar
Mr_xxxx Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Dette stemmer vell ikke helt 100% .. det ble sagt at Funcom internt skulle produksjons sette The Secret World 24 april. Det har ikke blitt nevnt noe om noen offisiell kommers lansering av spillet den 24. april. Det har tilogmed Funcom gått ut å avkreftet, og understreket at det IKKE er. Så behold tålmodigheten folkens. Dårlig journalistikk å promotere lanserings datoer som ikke er reelle!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå