MiiX Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Er denne noe å ha? max output på 240W, 30W per kanal. Har ikke hørt så mye om Lamptron, men selve enheten så og høres episk ut Noen som har noe å si om denne eller Lamptron generelt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Egentlig en veldig enkel device som kun justerer spenningen som igjen bestemmer hvor fort viften spinner. Denne til 239,- gjør samme nytten utenom at den har "kun" plass for 6 vifter: http://www.dustinhome.no/zalman-mfc1-plus-viftekontroller-6-kanaler-svart/product/5010141132?intcmp=searchProvider_dacsa Anbefaler forøvrig å bruke hovedkortet til å styre viftene, så langt som det holder. Endret 8. februar 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Vet hva viftestyring er, og hvordan den fungerer, men tingen er att jeg trenger en med ihvertfall 7 vifteplasser da jeg har 9 i kabinettet, 2 av dem er på CPU så de kan styres selv via HK. Resten er Akasa Viper som lager ganske mye lyd ;( Denne kontrolleren skal også brukes videre på radiatorer i mitt nåværende PC-prosjekt. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 På ingen måte et dårlig kjøp om du har bruk for det Viftekontrollere er i stor grad smak, så lenge den takler nok effekt og nok kanaler er det bare å velge noe du syns er pent. Lenke til kommentar
MiiX Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Om GT AP-15 trekker så lite som det sies, 1W, så trenger jeg ikke så mye watt per kanal heller. Så det nå. Men er enda usikker på hvilke radiatorvifter jeg skal bruke. Optimalt så hadde jeg tent: 1. kanal: Radiator viftene 2. kanal: vifter på topp 3. kanal: vifter bak 4. kanal: bunn- og sideviftene Det var tanken, men må nesten se hvilke vifter jeg skal bruke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå