Gobo Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Er det noen som har prøvd å spille i fylla? er kjempe moro. blir liksom en ekstra difficulty level. tjohoi!! Lenge leve Championship Manager 4!!! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jah fyf.. spilte UT og drakk vodka. Spilte nå i allefall bedre. Man tenker ikke så mye veitu. Storme, storme, storme. Mojjo Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Ah husker tiden med Playstation (1) og Ridge Racer, full som F og hadde det så vanvittig moro med fyllekjøring på skjermen, av en eller annen grunn. Må ha sett ut som en idiot, men moro var det. Lenke til kommentar
lenny25 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hmmm...er rimelig brisen akkurat nå... spiller vanligvis Spearhead på nettet men tror ikke jeg ville vært veldig god akkuratn nå...spiller du seriøst er det nok viktig å være ved sine fulle fem ja! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Er nok en grunn til 0,5-grensa for bilkjøring. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Er nok en grunn til 0,5-grensa for bilkjøring. Den er da på 0,2...? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Kan dere se hvor mye jeg får med meg. :oops: Ikke at det betyr så mye med mitt alkoholkonsum (rettere sagt mangel). Fikk i det minste med meg kranglinga for 2-3 år siden. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Kan nok være artig å spele enkelte MP spel med kompiser (som er til stede) i fylla. Men å sitte full på "gutteromet" å spele singelplayer spel e berre trist. Lenke til kommentar
eberland Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Kan nok være artig å spele enkelte MP spel med kompiser (som er til stede) i fylla. Men å sitte full på "gutteromet" å spele singelplayer spel e berre trist. Bilspill i spillehaller er morsomt når du er litt brisen Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Kan nok være artig å spele enkelte MP spel med kompiser (som er til stede) i fylla. Men å sitte full på "gutteromet" å spele singelplayer spel e berre trist. Så sant så sant.. det må bli på lan. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Kan nok være artig å spele enkelte MP spel med kompiser (som er til stede) i fylla. Men å sitte full på "gutteromet" å spele singelplayer spel e berre trist. Så sant så sant.. det må bli på lan. Det er fett som faan. Helsiken man ler seg ihjel og slenger dritt som pokker fordi man ble drept. hehehehe Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Sjakk er i hvertfall vanskelig i fylla!!!! Spiller på www.chess.net For et par år siden spilte jeg og en kamerat CM3 med en dunk vin ved siden.... da jeg våkna hadde jeg solgt så godt som alle spillerene ... ble pengegrådig i fylla ... ville sikkert ha bedre drikke (?) Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Koselig å spille når man har noen øl. Men blir det for mange, har det lett for å bli rot. Spilte FS 2004 en kveld. Da ble det sikkert to for mye. Ble bare surr, og måtte se på TV istedet. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Sjakk er i hvertfall vanskelig i fylla!!!!Spiller på www.chess.net For et par år siden spilte jeg og en kamerat CM3 med en dunk vin ved siden.... da jeg våkna hadde jeg solgt så godt som alle spillerene ... ble pengegrådig i fylla ... ville sikkert ha bedre drikke (?) Gjorde det samme M cm 97/98.. Solgt ALT som var bra, og kjøppt inn all mulig dritt... Og han jeg spillte med, som tydligvis var litt mindre full, hadde kjøpt superstjerna mi for skitt og ingenting.. Men, men.. Moro var det! Lenke til kommentar
Noooo Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 har spillt endel med i mer eller minder beruset tilstand... ganske gøy å spille på nettet, de som du vanligvis slår 9 av 10 ganger banker dritten av deg Lenke til kommentar
Djengo^^ Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Sitter nerdene her på forumet å forteller om sine eksperimenter med alkohol forran PCen ? Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jepp ... og bare idioter komenterer det Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Super Monkey Ball, BomberMan, og Worms er gode fyllespill. Og Eyetoy, selvom man kan bli litt vel sliten og svimmel. Lenke til kommentar
kloss Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Spilte hot pursuit for noen år siden 4 maskiner på narch spiel De Va Vansklig Når Du ser den samme bilen flere ganger i stereo. Men skøy var d dog Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 For ikke så lenge siden var jeg dritings mens jeg spilte Neocron. Dagen etter fikk jeg høre at "you ran around in the nude hugging everybody". Jeg spiller ikke Neocron lengre (seriøst, men mer av andre grunner da). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå