HelloKjersti Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Rockstar fyrer oppunder oppfølger-ryktebålet Les hele saken Endret 8. februar 2012 av HelloKjersti Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Eg ville vært forsiktig med å halde pusten, då det mest sannsynleg ikkje kjem ut dei neste 2 minuttane. Men! Meir RDR, JA TAKK! 2 Lenke til kommentar
ElBarto Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Likte RDR veldig godt. Har ikke fått spilt DLC'ene enda, da jeg bare lånte det av en kamerat. Skal nok få skaffet meg game of the year edition etterhvert. Mer RDR settes uansett stor pris på! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Det håper jeg også! Håper bare dersom det "nye" spillet skal være over lengre tid slik RDR var, at det da blir mer forandring. Det skjedde ingenting på de 20 åra på slutten.. Alt så prikk likt ut. Men men, håper virkelig på ett nytt velskapt western-eventyr Lenke til kommentar
Joak1mV Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Om 4 år til kanskje.. Lenke til kommentar
Colb Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kunne ikke fordra det som skjedde etter slutten. kan ikke fordra den guttungen Lenke til kommentar
PatchPeters Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 bare se å få produsert filmen! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kunne ikke fordra det som skjedde etter slutten. kan ikke fordra den guttungen nå er ikke Rockstar kjent for å ha tilfredsstillende slutter heller da. Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 RDR er nok det beste Rockstar noensinne har laget. Til og med bedre enn GTA3/Vice City. Mer RDR hadde vært fantastisk. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kunne ikke fordra det som skjedde etter slutten. kan ikke fordra den guttungen Det er litt av poenget, trur eg. Mekanisk er dei identiske, men det er veldig vanskeleg å like Jack - ulikt John. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 RDR er nok det beste Rockstar noensinne har laget. Til og med bedre enn GTA3/Vice City. Mer RDR hadde vært fantastisk. For lite ting og gjøre etter alle oppdragene . Har du testet San Andreas ? Det er det beste de har laget syns jeg. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kunne vært så ekstremt rått å sette en oppfølger til gullrushet i Alaskas outdoors... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå