Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Hei, vi har ikke trådløst nett hjemme, så jeg lurte på om jeg kan laste ned apper til android og legge appene på mobilen via en usb kabel. saxy98 Lenke til kommentar
teitur Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Sjekk om det er mulig å bruke nettet fra pcen via usb. Dette er mulig på en del andre telefoner. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Ja - om du har android appen i form av fil som xxxxxxxx.apk - i PC kopiere til tlf over USB. apk = Android Package file Astro filemanager er det enkleste å installere .apk med Så med Aastro filemanager i din android phone , x antall .apk filer kopiert til sdcard via PC. Da er det bare å åpne .apk filen i Astro for å installere "den" appen. Du må også under instillinger - sikkerhet - ukjente kilder: Enable/tillate installasjoner fra andre steder enn market. Her er og beskrevet installasjon via SDK (den tungvinne måten) http://www.brighthub.com/mobile/google-android/articles/37151.aspx Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Man kan gjøre begge dele dere snakker om Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Hvordan kobler jeg mobilen til PCnettet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå