edorf67 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Har 2 identiske feil med 2 telefoner, men når jeg henvender meg til Samsung om dette, blir jeg vist til en webside hos Google, som igjen henviser tilbake til Samsung for hjelp. Ikke greit å bli klok på. Noen som vet hva jeg kan gjøre? PS! Har ikke funnet noen e-post adresse til "Google hjelp". Spørsmålene til Samsung gikk via deres side på Facebook. Frustrert... Lenke til kommentar
Shyrakeso Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 (endret) Har 2 identiske feil med 2 telefoner, men når jeg henvender meg til Samsung om dette, blir jeg vist til en webside hos Google, som igjen henviser tilbake til Samsung for hjelp. Ikke greit å bli klok på. Noen som vet hva jeg kan gjøre? PS! Har ikke funnet noen e-post adresse til "Google hjelp". Spørsmålene til Samsung gikk via deres side på Facebook. Frustrert... Hei, du kan kontakte Samsung direkte via epost her: http://www.samsung.com/no/support/erms3 Eller på telefon: 81556480 (09.00 - 18.00) Mvh. Shyrakeso Endret 8. februar 2012 av Shyrakeso 1 Lenke til kommentar
edorf67 Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Takk for svaret, Shyrakeso! Får prøve meg på dette og se om det hjelper... Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Kanskje det hadde vært lurt å si hva problemet er her inne og, det kan jo hende noen har opplevd det tidligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå