jeanette roger Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Min Fantasiverden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 liker bilde nr 2 best selv.... sangen her passet bra og lage dette etter og ja,jeg liker bowie...og ja minner meg på gamledager...smil 1 Lenke til kommentar
Thore Raaen Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Flotte farger. Likte v1 best da jeg synes den blir roligst å se på. 1 Lenke til kommentar
Redbullet Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Dette er jo helt fantastisk jeanett,bilde bør sees i stor format,tid til titte,liker nr 2,der er j i himmels,flott dybde og det transparange utrykket,stjernene,øye til en engel.. ja jeg ser mange her... håper du har det bra... 1 Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Lekent og kreativt på de to første, men jeg må si jeg liker aller best versjon 3. Fint med vanndråpene. 2 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 V1 er grei, V2 er bra og V3 "så der" ! Kreativt som vanlig. God 3'er denne gangen! PS! Og David Bowie er jo en av "kongene" da (ref. feks. Ports of Amsterdam)... 1 Lenke til kommentar
Håkon Øvermo Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Flott og kreativt dette her. 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Stilig og kunstnerisk som vanlig fra deg;) 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Lekent og kreativt på de to første, men jeg må si jeg liker aller best versjon 3. Fint med vanndråpene. Tusen takk for hyggelig kommentar Jane,blir altid glad for kommentarer,ønsker deg en riktig fin helg,smil og klem Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 V1 er grei, V2 er bra og V3 "så der" ! Kreativt som vanlig. God 3'er denne gangen! PS! Og David Bowie er jo en av "kongene" da (ref. feks. Ports of Amsterdam)... hei Smort1,bowie er konge ja...liker han siden jeg kan huske...like bra ennå,det er konge det... tusen takk for du er så snill kommentere,jeg blir så glad så glad...ønsker deg en god helg,smil og klem 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Flott og kreativt dette her. tUSEN TAKK HÅKON,SMIL OG KLEM GOD HELG Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Flotte farger. Likte v1 best da jeg synes den blir roligst å se på. Tusen takk Thore,smil og klem God helg 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Stilig og kunstnerisk som vanlig fra deg;) Tusen takk,smil klem og god helg til deg og dine Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 10. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2012 Dette er jo helt fantastisk jeanett,bilde bør sees i stor format,tid til titte,liker nr 2,der er j i himmels,flott dybde og det transparange utrykket,stjernene,øye til en engel.. ja jeg ser mange her...håper du har det bra... tusen takk,hyggelig sagt av deg..smil Lenke til kommentar
Karel Krizak Skrevet 10. februar 2012 Del Skrevet 10. februar 2012 Kreativt og kraftig uttrykk - liker spesielt "trøkket" i bildet. Flott! 1 Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 Kreativt og kraftig uttrykk - liker spesielt "trøkket" i bildet. Flott! Tusen takk Karel Krizak,det var hyggelig høre,ønsker deg en fin dag,smil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg