rema100 Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Hei trenger hjelp til å finne efekt anlegg til min celica, er en standard t20 1996 mod 1,8L (helst innlands) takker for hjelp Endret 7. februar 2012 av rema100 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Svendsen eksos Men hvorfor det kalles effektanlegg kan man lure på, for det gir ingen merkbar effektøkning Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Svendsen eksos Men hvorfor det kalles effektanlegg kan man lure på, for det gir ingen merkbar effektøkning De hadde ikke noe til bilen min Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Svendsen eksos Men hvorfor det kalles effektanlegg kan man lure på, for det gir ingen merkbar effektøkning De hadde ikke noe til bilen min Hæ? De lager jo "custom" eksos... Lenke til kommentar
rema100 Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Svendsen eksos Men hvorfor det kalles effektanlegg kan man lure på, for det gir ingen merkbar effektøkning De hadde ikke noe til bilen min Hæ? De lager jo "custom" eksos... Åh? De gjør det? Men da skal jeg kontakte dem. Takk Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. februar 2012 Del Skrevet 9. februar 2012 Svendsen eksos Men hvorfor det kalles effektanlegg kan man lure på, for det gir ingen merkbar effektøkning Trodde bestemt at det het "defektanlegg"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå