eriknor Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 The missing link Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Godt på vei dette. Jeg tror faktisk motivet hadde blitt spennende med en speilvending for jeg får ikke helt grep på komposisjonen her. Synes også du kunne sluppet til bittelitt mer detaljer ellers i bildeflaten her da jeg føler det blir hengende "litt mye i luften" om du skjønner hva jeg mener. High-key er en vanskelig gren å begynne å¨klatre på, men jeg synes du er godt på vei her.... Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Godt på vei dette. Jeg tror faktisk motivet hadde blitt spennende med en speilvending for jeg får ikke helt grep på komposisjonen her. Synes også du kunne sluppet til bittelitt mer detaljer ellers i bildeflaten her da jeg føler det blir hengende "litt mye i luften" om du skjønner hva jeg mener. High-key er en vanskelig gren å begynne å¨klatre på, men jeg synes du er godt på vei her.... Takk for det. Jeg studerte en stund på om jeg skulle speilvende det, men fant vel ut at bryggen passet bedre som "inngang" til bildet. Klonet vekk en del smådetaljer som virket forstyrrende. Tittelen indikerer nettopp det du nevner med å "bli hengende i luften" Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 enkelt fint motiv,likte det 4+ ha en god natt smil Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Etter å spasert glatt over bildetittelen kan man rødmende innrømme at fotografen har et godt poeng og at opplevelsen ble en annen, men den umiddelbare følelsen på "manglelen" henger likevel igjen ;-) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Synes du har fått til en fin "Japan look" i dette bildet. Liker veldig godt det rene og enkle uttrykkt Lenke til kommentar
Astrid E. Saltveit Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Jeg liker dette godt, enkelt og fint med en nydelig svevende følelse. Ellers kunne jeg nok godt tenke meg mer kontrast i bildet, sånn at det mørke blir enda mørkere og at enda flere detaljer forsvinner. Jeg villa også ha klona bort litt mer, sånn at hjørnene fremstår som helt hvite. For å fortsette pirket litt til, så ville jeg gjerne hatt noe mer luft i høyre side - evnt ha klona bort den nederste steinen. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Interessant! Ble vel litt sånn tja til akkurat dette, men samtidig er det et eller annet som fenger også. Sett på det flere ganger idag. Synes kanskje det ble litt stor avstand mellom hø. og ve. del av objekter i bildet. Ble vel enig med meg selv etterhver om en god 3'er. Likte det forresten best med beksvart bakgrunn også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg