Gå til innhold

BK: The missing link

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Godt på vei dette. Jeg tror faktisk motivet hadde blitt spennende med en speilvending for jeg får ikke helt grep på komposisjonen her. Synes også du kunne sluppet til bittelitt mer detaljer ellers i bildeflaten her da jeg føler det blir hengende "litt mye i luften" om du skjønner hva jeg mener.

High-key er en vanskelig gren å begynne å¨klatre på, men jeg synes du er godt på vei her....

Lenke til kommentar

Godt på vei dette. Jeg tror faktisk motivet hadde blitt spennende med en speilvending for jeg får ikke helt grep på komposisjonen her. Synes også du kunne sluppet til bittelitt mer detaljer ellers i bildeflaten her da jeg føler det blir hengende "litt mye i luften" om du skjønner hva jeg mener. High-key er en vanskelig gren å begynne å¨klatre på, men jeg synes du er godt på vei her....

Takk for det. Jeg studerte en stund på om jeg skulle speilvende det, men fant vel ut at bryggen passet bedre som "inngang" til bildet. Klonet vekk en del smådetaljer som virket forstyrrende. Tittelen indikerer nettopp det du nevner med å "bli hengende i luften"

Lenke til kommentar

Jeg liker dette godt, enkelt og fint med en nydelig svevende følelse. :) Ellers kunne jeg nok godt tenke meg mer kontrast i bildet, sånn at det mørke blir enda mørkere og at enda flere detaljer forsvinner. Jeg villa også ha klona bort litt mer, sånn at hjørnene fremstår som helt hvite. For å fortsette pirket litt til, så ville jeg gjerne hatt noe mer luft i høyre side - evnt ha klona bort den nederste steinen. :)

Lenke til kommentar

Interessant! Ble vel litt sånn tja til akkurat dette, men samtidig er det et eller annet som fenger også. Sett på det flere ganger idag. Synes kanskje det ble litt stor avstand mellom hø. og ve. del av objekter i bildet.

Ble vel enig med meg selv etterhver om en god 3'er. Likte det forresten best med beksvart bakgrunn også! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...