Karel Krizak Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Red Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 likte veldig godt,utrolig sterkt bilde,det må bli en god god 6er fra meg..flott m det røde...ja alt likte jeg her Lenke til kommentar
Espen Ørud Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Uten å kunne sette fingeren helt på hvorfor synes jeg dette var både spennende og godt utført. Snedig og god plassering av streken Lenke til kommentar
wasco Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Liker ideen og uttrykksformen Den urolige bakgrunnen gjør uttrykket litt lite homogent Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. februar 2012 Del Skrevet 8. februar 2012 Bortsett fra en lite passende bakgrunn var dette et meget godt bilde. Liker uttrykket ellers meget godt. Snedig med den røde streken gjennom det hele (både på den ene og den andre måten)..! God 3'er (som hadde vært 5 med en bedre bakgrunn)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg