JZA Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hvilke tanker har dere om dette ? Skjønner at man ikke tar med seg tastatur når man skal ut på reise, men musa må vel med ? Men når den står rolig kan det kanskje være greit med tastatur også ? Er vel ikke noe poeng med trådløst kanskje ? Fordi man aldri sitter så langt unna skjermen, da ville man jo ikke sett hva som står der uansett. Musa bør vel være liten og lett og helst optisk, slikt at man trenger å ha med musematte. Fortell gjerne hvilket oppsett dere bruker på dette, er jo i ferd med å få meg laptop nå. Lurte også på høretelefoner, om disse bør være bra, ell om høretelefonutgangen har ganske bra lyd, slik at dette ikke blir noe problem ? Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Jeg liker å ha den bærbare og en sånn liten microsoft notebook mouse. De laptop'ene jeg har vært borti har hatt ok tastatur. Ellers så har bla compo en liten trådløs mus med usb senderhet som passer inne i musen under transport. Lyden i bærbare varierer fra modell til modell. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Kunne ikke denne vært noe? - gordito Lenke til kommentar
lars_q Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Hei. Vil sterkt anbefale deg en trackball-mus. Jeg har ihvertfall vært i plenty situasjoner hvor det ikke ville vært lett å bruke en vanlig mus. Lars_q Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hei du Denne lille saken bruker jeg, en trådløs usb sender som er ca 3 cm lang, som gjemmes inni musa under transport. http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=7...92&l=3&lantall= Genial liten sak Og den har litt bredde på seg så det ikke føles som du skal få krampe av og bruke den. Lenke til kommentar
bananjens Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg bruker denne: http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=7...71&l=2&lantall= Veldig fornøyd Lenke til kommentar
JZA Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Hei du Denne lille saken bruker jeg, en trådløs usb sender som er ca 3 cm lang, som gjemmes inni musa under transport. http://www.mpx.no/asp/info.asp?g0=215&g1=7...92&l=3&lantall= Genial liten sak Og den har litt bredde på seg så det ikke føles som du skal få krampe av og bruke den. Denne så jo helt genial ut, i alle fall hvis man skal foreta presentasjoner. Så man slipper å holde seg i nærheten av skjermen hele tiden. Er det to museknapper på den ? Hvordan er det med eksternt tastatur? Ikke noe poeng i å bruke dette etter din mening ? Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Denne så jo helt genial ut, i alle fall hvis man skal foreta presentasjoner. Så man slipper å holde seg i nærheten av skjermen hele tiden. Er det to museknapper på den ? Hvordan er det med eksternt tastatur? Ikke noe poeng i å bruke dette etter din mening ? Musa har 3 knapper, hjulet er også en pluss rule frem og tilbake saken da. Går fortiden på skole, og mange har sett denne og bestiler seg nå samme musa til sine bærbare, skal bli spenende og se hvor mange som kan være i samme rom før noen styrer andre sine Ekstern tastatur er vell som noen andre sa, litt unødvendig, du vil for bli sittende for langt vekk fra skjermen. Men har du ekstern skjerm på arbedisplassen så kansje? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå