James Bond Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Hei! Det har seg slik at jeg flytte hjemfra og skal bo sammen med en kompis i en leilighet, De har ikke støtte for fiber men er sånn 3COM port eller samme port som du putter TP-kabelen bak i hovedkortet, Så sånn sett regner jeg med at vi kan få DSL eller ADSL. Så lurte jeg på, Hva slags type internett burde jeg velge for 500,- måneden? Mest internett for penga lix? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 kommer ann på hvor det er snakk om... sjekk www.telepriser.no Lenke til kommentar
srbz Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Om du ikke kan få fiber er vel VDSL det nest beste. Nextgentel tilbyr 30/5 VDSL til 449 per mnd (pluss 19 kr ruterleie som de nylig har begynt med). Dersom du ikke har telefonlinje i tillegg vil det tilkomme linjeleie på 79 for ADSL hos de fleste tilbydere. VDSL hos NGT har ikke linjeleie. 30/5 VDSL er således billigere enn 20/1 ADSL hos NGT. Det finnes noe bedre tilbud, men dette er ofte lokalt begrensede tilbydere så som Romerike Bredbånd. Samme hastighet, lavere månedspris, men ikke tilgjengelig over hele landet. edit: NGT VDSL er vel neppe tilgjengelig over absolutt hele landet heller, det må du nesten sjekke med dem. Endret 7. februar 2012 av srbz Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 8. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2012 Flytter inn te helga så får vel svar på ossen linje vi får, Han som leier ut sa at det er Telenor som har pleid å være i underetasjen før.. MEN det var ikke lagt opp til internett der vi leier, Men dette skulle han fikse. Men som sagt regner med at det er ADSL eller VDSL som blir greia, Hakket under fiber kan du si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå